vi er lost Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvis dere ser på siden ser dere sikkert at det er en stor glipe øverst i containeren, denne er akkurat like høy som et bilde som brukes som bakgrunn. siden Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Ser ut som serveren har problemer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 #containertop er 70 piksler høyt, mens bakgrunnsbildet er 29. Sett height på #containertop til 29, så skulle det ordne seg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kna jeg gi deg et tips? En meny ser ikke slik ut: <a href="/fisk1/index.php?sub=1" class="link">Kategori1</a> :: <a href="/fisk1/index.php?sub=2" class="link">Kategori2</a> :: <a href="/fisk1/index.php?sub=3" class="link">Kategori3</a> :: <a href="/fisk1/index.php?sub=4" class="link">Kategori4</a> :: <a href="/fisk1/index.php?sub=5" class="link">Kategori5</a></a> Men derimot kan det de slik ut: <ul> <li>This</li> <li>That</li> <li>The other</li> </ul> Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 #containertop er 70 piksler høyt, mens bakgrunnsbildet er 29. Sett height på #containertop til 29, så skulle det ordne seg. Hater når man overser sånn ting Takk for tipset angående den menyen. Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Men hvordan får jeg menyen til å gå bortover Hvis du/dere ser her så ser det litt rart ut Her Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Da må du bruke display: inline; Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Da må du bruke display: inline; Eventuelt angi en bredde og floate mot en side. Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Men jeg har fått et nytt problem npr jeg prøvde den i w3c validatoren(nå er den validert da) men det gjorde slik at det ble en glipe over og under og padding flytter hele bakgrunnsbildet. 25px padding left og right Uten padding Og jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle få listen bortover. Jeg har prøvd litt (mye) forskjellig. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Og jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle få listen bortover. Er du kjent med CSS? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Skjønte ikke helt hva du ville, men legg til; * { margin: 0; padding: 0; } øverst i stilarket ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå