Soulfree Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Har en kompis som har glemt bios passordet sitt på laptopen...... hvordan fikser man det? noen som vet? I tidligere dager var det vel bare å pirke ut et bios batteriet(på vanlig pcer hvertfall) men hvordan gjør man det på en bærbar? hmmmmmmmm....... tenketenke......noen forslag? :smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 samme fremgangs måte, men litt mere knot. Kanhende det tom er en jumper i nærheten av batteriet så du slipper å løsne batteriet (som muligens er loddet) kontakt levrandørenprodusenten Lenke til kommentar
Soulfree Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 okies :smile: så da må jeg altså foreta en operasjon på en laptop som ikke er min. Into the unknown osv.... me 60 % sjangse for å drepe hele boksen :wink: Hehe.... dette blir gøy :smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 bare ikke skrape med skrutrekkeren langs hk så går det nok bra, fjern alle løse bays (floppy, cd(hvis mulig), hd batteri ol.) Lenke til kommentar
Cypres Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Det er bare å søke på Internett etter på Merke på din bærbare PC og bios passord. Da kommer det som regel frem løsninger på det. Jeg vet på noen PC´r funker det med en spesiell boot diskett som reseter bios. På eldre toshiba´r kan du bruke en avklippet printer kabel og tvinne sammen bestemte ledninger. Lykke til!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå