Falcon1975 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hei Jeg har fått i oppgave å holde ett foredrag i 15 min. Hva jeg skal prate om er ikke så vesentlig men det er måten man gjør det på som er viktig. Det vil bli 4 stk som skal høre på, så det er viktig å få dem med...engasjere dem... Noen sjeler der ute som har noen tips/ideer til hvordan man kan gjøre det.... mvh F Endret 9. mai 2005 av Falcon1975 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ikke ha notater, men husk hva du skal snakke om. Reguler lydnivået på stemmen din Gå rundt i rommet, bort til enkelte Se de i øynene Bruk illustrasjoner (bilder, transparent, power-point) Vær livlig, humor er noe som alltid engasjerer, men ikke bli useriøs Smil og vær glad, hvis det går an kan du prøve å få de hørende med ved å stille spørsmål Håper dette hjelper Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Humor er bra! den beskrivelsen din minte meg om eksamen. Vær ordntlig og husk å slå av mobil telefonen er så uprofft om den ringer:P Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ikke ha notater, men husk hva du skal snakke om.Reguler lydnivået på stemmen din Gå rundt i rommet, bort til enkelte Se de i øynene Bruk illustrasjoner (bilder, transparent, power-point) Vær livlig, humor er noe som alltid engasjerer, men ikke bli useriøs Smil og vær glad, hvis det går an kan du prøve å få de hørende med ved å stille spørsmål Håper dette hjelper gløm at du skal gå rundt i rommet!? hallo, går på skole selv! det er en av tingen som vil trekke ned karakteren, men som sagt ha med noe som som er bra. bruk hjelpe midler. hvis du har bilder, lydopptak, film så bær du ha det med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå