sageman Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Måtte stoppe of ta noen kjappe bilder med nye FZ5'n....tatt i scenerymode Endret 23. mai 2005 av Mo0nH0wL Lenke til kommentar
quack Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nice hvor kjøpte du fz5? har venta på det en evighet nå, og vil helst ha det i sølv.. har du sølv eller svart? kult kamera? Lenke til kommentar
sageman Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg kjøpte hos elprice.no, de hadde faktisk kun i sølv. Skulle egentlig ha i svart jeg, men orket ikke å vente lenger. Kjempefornøyd med kameraet, passe stort og tar veldig skarpe, fine bilder. Sinnsvak zoom :!: I tillegg så fungerer den kjappe fokusen også godt Lenke til kommentar
hilmar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 [OT: Det er nok ikke alger som lager fargen i sjøen, heller brevann (mineraler).] Lenke til kommentar
sageman Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Prøver å lære meg litt om å fikse på bilder i Photoshop, så jeg prøver med noen auto-corrections og la på ramme og slikt...hvordan ble dette i forhold til det første og hva burde blitt bedre? Endret 19. juni 2005 av Mo0nH0wL Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det siste fikk litt mer smell i fargene. Kurveverktøyet, der du enklest manuelt kan justere kontrastene, er det neste du bør leke med. Angående det aller øverste bildet der du har zooma inn, så er det for utbrent i snøen. Det blir bare et stort hvitt område som skjærer i øyenene. Men det er også et fordømt vanskelig motiv når kamera skal eksponere for både den hvite snøen og for skyggene i dalsiden samtidig. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det med ramme var NICE!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå