badabingvild Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har nettopp kjøpt meg et Pentax Optio WP. Han i butikken hadde ikke solgt noen av dem før, men mente at dette var et bra kamera. Lurte å på om det er noen som har erfaringer med dette kameraet / kjenner til tester foretatt av dette? Jeg er nysjerrig på vanntettheten på dette kameraet.. Pentax sier at det skal tåle opptil 30 minutter i 1,5 meters dyp. Jeg er litt skeptisk til å putte det i vann før jeg vet at dette stemmer.... Takknemlig for svar! Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Pentax skriver det selv, så hvis det ikke kan tåle det får du vel nyt kamera. Kan vel så bare være lidt svært at bevise at du ikke har været længere nede end 1,5 meter og haft det der i mer end en halv time... Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Fikk kameraet idag. Har knipset noen bilder under vann og trur ikke du har så mye å være redd for. Det fungerer utmerket. Har bare funnet en test på nettet: TrustedReviews Legger ved ett bilde jeg har tatt under vann. Endret 17. mai 2005 av superrune Lenke til kommentar
Rago Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kameraet ble best i test i svenske hemma PC. Testen ligger ikke ute, men det står litt på Pentax Sverige Lenke til kommentar
Carl S Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er jo nå testet her på Akam. Har også lagt ut min vurdering der. Finn kameraet i produktguiden og gå videre derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå