Dataante Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Hjelp. har problemer med å få hovedkortet Abit VT6X4 til å kjøre 4x agp. Har prøvd alt jeg kan tenke på. Alle drivere er oppdatert. har vridd biosen i alle tenkelige retninger. Powerstrip sier "sideband is disabled" og "no hardware support" på hovedkortet. Har dobbelsjekket med VIA om chipsettet støtter 4x. Har Asus GF2 pro,er prøvd i annen maskin.virker helt topp. Håper det er noen Guruer der ute som kan gi noen svar Lenke til kommentar
sealt Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Jeg har samme hovedkort og jeg får til og kjøre 4x agp,jeg bare enabla 4x agp i bios. Jeg bruker ike 4x agp fordi det er ustabilt og ikke er det noe raskere,faktisk fikk jeg 20 3dmark mindre i 4xagp Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 Hvilket kort har du Jeg har aktivert alt som er. Kjører på høyeste driving value. det rare er at oppløsningen ikke påvirker fps scoren i Quake,heller ingen store forskjeller i 3dmark 2000. har ikke prøvd 2001 pga dårlig resultat i 2000 (4500) hadde 3200 med det gamle tnt kortet. jeg tror kortet gir maks men at HK begrenser det [ Denne Melding var redigert av: dataante på 2001-11-28 22:02 ] Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Er det noen som kan hjelpe. det kan jo være ett dritt hk (Apollo pro 133a) Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Har (dessverre) hatt Apolle133a seg - og jeg hadde ikke AGP 2x engang. måtte kjøre hele greia i PCI mode hvis maskina skulle komme inn windows Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hei Det skal visstnok være problemer med enkelte chip sett. Prøv å sette AGP porten din til kun å kjøre på 1x agp. Du får jo selvsagt dårligere ytelse, men du får iværtfall spillt spill. Du er ikke alene om disse problemene, å de forskjellige leverandørene jobber med å finne en løsning. Jeg måtte gå ned fra 4x agp og 23.11 Detonator drivere, til 1x agp og detonator 12.40 for å få kjørt spill......... Håper dette hjelper deg, mens vi venter på nye hovedkort drivere..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå