Thomaz123 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hei. Jeg skal kjøpe meg en ny cpu nå snart å lurer på hva som er forskjellen på disse: 3500 + til 2344,- 3500 + til 2186,- Det står ikke noe forskjell så jeg har lagt merke til, men dere vett sikkert hva det er Åsså lurer jeg hva som er forskjellen på 130 nm og 90 nm. Er 90 nm bedre enn 130 nm?? Takk på forhånd til alle svar!! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 har det ikke nettopp vært en slik tråd bare ta 90 nm der er best. Lenke til kommentar
Thomaz123 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 hva er best til å overklokke?? winchester eller venice?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) hva er best til å overklokke?? winchester eller venice?? De to CPU'ene du linker til er henholdsvis en Winchester og en Newcastle.. Venice kommer ikke i denne varianten.. ser det ut til.. Hvem som klokker best er ikke garantert, men utifra tester/sannsynlighet vil rekkefølgen bli Venice->Winchester->Newcastle.. Når det er sagt kan det godt hende at en Newcastle 3500+ klokker en god del bedre enn en Winchester 3500+ av de to CPU'ene du vurderer.. En del har rapportert om dårlig klokk på seinere utgaver av Winchester kontra Newastle.. Uansett er 90nm klart bedre mht. varme/effektforbruk uklokket.. og uansett ved idle... Du bør kanskje vurdere en Venice 3200+ når den kommer på lager.. Endret 10. mai 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå