Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'n klikker og henger seg av og til..hjelp

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg fikk et msn virus her om dagen og har nå formatert begge mine harddisker..Men det ser ikke ut som om det hjalp å formatere..Jeg la inn Win XP Pro engelsk versjon..

Det som skjer er at pc'n er treg og den klikker/henger seg..Start linja mi blir hengende igjen og jeg får ikke klikket på noen av ikonene på skrivebordet mitt, men jeg får holdt på med de programmene jeg hadde åpnet før start linja hang seg..Noen som har noen formening om hva dette er?

Jeg bruker både NOD32 og counterspy..Jeg får opp noen virus meldinger, men jeg sletter den fila med virus på..

Pc'n henger seg ofte da jeg har på nedlastnings programmer, men også da jeg skal åpne mapper med musikk som skal inn i winamp..

Jeg håper noen skjønner hva jeg mener, me hvis ikke så ta kontakt da.

Takker for evt. svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke for varmt i pc'n...Cpu ligger på 30-40 grader load...alt holder seg under 40....

Mener jeg har fått lagt inn alt av drivere...Men det er litt rart at startlinja brått bare låser seg...Det er et sinnsykt irriterende problem...Kan det være feil med noe hardware?

Lenke til kommentar

Pc'n har vært slik en gang før og men da gjorde jeg et eller annet så ble den som ny...Noen som vet hva jeg kan ha gjort? hehe, husker ikke helt selv se...

Tror jeg formaterte også var problemet vekk..men nå har jeg formatert 2 ganger og det blir ikke noe bedre...

Er meget takknemmelig for svar....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...