Mogge_ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei.. Jeg fikk et msn virus her om dagen og har nå formatert begge mine harddisker..Men det ser ikke ut som om det hjalp å formatere..Jeg la inn Win XP Pro engelsk versjon.. Det som skjer er at pc'n er treg og den klikker/henger seg..Start linja mi blir hengende igjen og jeg får ikke klikket på noen av ikonene på skrivebordet mitt, men jeg får holdt på med de programmene jeg hadde åpnet før start linja hang seg..Noen som har noen formening om hva dette er? Jeg bruker både NOD32 og counterspy..Jeg får opp noen virus meldinger, men jeg sletter den fila med virus på.. Pc'n henger seg ofte da jeg har på nedlastnings programmer, men også da jeg skal åpne mapper med musikk som skal inn i winamp.. Jeg håper noen skjønner hva jeg mener, me hvis ikke så ta kontakt da. Takker for evt. svar. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 ikke noen som har noen forslag til hva som kan være feil? Kan det være at hd'ene snart ryker? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 ingen som gidder å hjelpe eller? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 først av alt! ikke mas! det er ikke sikekrt noen her vet hva problemet ditt er. Men i mine ører høres det ut som det kan ha noe med at det er for høy temperatur i pcen din.. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Sikker på du hr fått inn alt av drivere? Uten riktige chipsetdrivere kan maskinen bli ustabil,. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 det er ikke for varmt i pc'n...Cpu ligger på 30-40 grader load...alt holder seg under 40.... Mener jeg har fått lagt inn alt av drivere...Men det er litt rart at startlinja brått bare låser seg...Det er et sinnsykt irriterende problem...Kan det være feil med noe hardware? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Pc'n har vært slik en gang før og men da gjorde jeg et eller annet så ble den som ny...Noen som vet hva jeg kan ha gjort? hehe, husker ikke helt selv se... Tror jeg formaterte også var problemet vekk..men nå har jeg formatert 2 ganger og det blir ikke noe bedre... Er meget takknemmelig for svar.... Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Clean install Windows update Antivirus + Spywarecheck Alle drivere, spessielt chipsetdriverene Dersom du har sjekka og dobbeltsjekka de punktene der, har jeg ingen gode forslag dessverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå