Destructionz Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Leter etter ett bra strategispill siden jeg digger den type spill og nå har jeg ikke spillt ett på flere år, noen som kan nevne noen gode? Liker alle typer men helst a la Age of Empire typen ikke Red Alert opplegg. Kan Stronghold være noe? det ser bra ut iaffal. Bare å komme me forslag Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Stronghold2 er og anbefale! Har spillet selv... Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Får bare stemme i hylekoret her, Stronghold 2 er definitivt et spill du bør ha i samlingen din. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 For bryte hylekoret her og smelle til med : Homeworld 1 og 2 Kvalitetspill til 1000! og kan fåes kjøpt billig rundt om Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvis du vil prøve noe annet vil jeg anbefalle Hearts of Iron 2. Morsomt å spille som Norge under andre verdenskrig. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Morsomt å spille som Norge under andre verdenskrig. Nuvel Det er ikke så fryktelig spennende imho, enten skjer det ikke en dritt, eller så blir du grisebanket i løpet av noen få sekunder! Men for øvrig enig, HOI2 er et må-ha spill hvis du liker litt tyngre strategispill. Har hørt noen som sier at det føles som å arbeide med et fint regneark, men selv synes jeg spillet eier. Lenke til kommentar
Stani^ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Spiller empire earth 2 jeg nå. Det er kult. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Rome: Total war Bfme WC III Generals ++ Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Morsomt å spille som Norge under andre verdenskrig. Nuvel Det er ikke så fryktelig spennende imho, enten skjer det ikke en dritt, eller så blir du grisebanket i løpet av noen få sekunder! Men for øvrig enig, HOI2 er et må-ha spill hvis du liker litt tyngre strategispill. Har hørt noen som sier at det føles som å arbeide med et fint regneark, men selv synes jeg spillet eier. vel... jeg har nå klart å erobre skandinavia og begynt å gå løs på tyskland Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Total Annihilation 2'ern kommer jo også Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Vell Stronghold 2 har ikke fått topp kritikker her og der men det ser mer ut som min stil, kommer sikkert til å like det ^^ Btw dette ser jo også kult ut da, KnightsOfHonor - Spilles også sang etter sang hvis man idler på sia, masse bra musikk faktisk ^^ Endret 10. mai 2005 av Destructionz Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Knights of honor er.. Vel, det er OK, men når man kommer til de taktiske kampene så merker du godt at det er ikke en høybudsjettstittel. Men for all del, jeg har hatt mange timers moro med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå