Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Daelim Roadwin 125cc

Anbefalte innlegg

Hei :w00t: Jeg har en Daelim Roadwin. Dette er en helt kurrant lett-sykkel, men, jeg lurer på om det er mulighet for å fjerne plomber/trimme for og øke effekten på sykkelen?

Noen som har noen tips om hvor plombene ligger, eller om det er noe annet lurt jeg kan gjøre.. si ifra da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Fant en plombe i potta igår... men, virket som jeg fikk en del mer effekt, men sykkelen ville ikke gå noe fortere. Virket som om det var en sperre! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Kan jeg stille om på noen ventiler?

Hvis du tenkter på sylinderventilene bør du være ganske god før du begynner å tukle med dem...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
du kan kjøpe et efektanlegg men det kosta vist 9000 der jeg sjekka

Så dyrt!?

Visste ikke at det er plomber o.l. i 125 kubikkere. Er dette vanlig?

Hvor fort går den, AlekZandeR?

I 4-takts lettsykler er det skjeldent plomber. I 2-takts lettsykler er det nært sagt alltid plomber.

Lenke til kommentar

Jeg har samme sykkelen. Etter det jeg har funnet ut er alt på den orginalt innenfor norske lover og har ingen plombe eller noe serlig mulighet for trim.

Edit: Den går i 110-120 km/t viss den er godt innkjørt.

Endret av ersa
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Fant en plombe i potta igår... men, virket som jeg fikk en del mer effekt, men sykkelen ville ikke gå noe fortere. Virket som om det var en sperre! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Kan jeg stille om på noen ventiler?

4276424[/snapback]

Lurte på hvor du fant plomba i potta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...