AlekZandeR Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei Jeg har en Daelim Roadwin. Dette er en helt kurrant lett-sykkel, men, jeg lurer på om det er mulighet for å fjerne plomber/trimme for og øke effekten på sykkelen? Noen som har noen tips om hvor plombene ligger, eller om det er noe annet lurt jeg kan gjøre.. si ifra da Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tror ikke det er plomber i denne sykkelen, desverre! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 For å få mer effekt: Større sylinder, porting av topp, kvasse kammer, turbo, effektpotte osv. Det er kanskje en plombe i innsuget ditt tror jeg... Lenke til kommentar
AlekZandeR Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Fant en plombe i potta igår... men, virket som jeg fikk en del mer effekt, men sykkelen ville ikke gå noe fortere. Virket som om det var en sperre! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Kan jeg stille om på noen ventiler? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Fant en plombe i potta igår... men, virket som jeg fikk en del mer effekt, men sykkelen ville ikke gå noe fortere. Virket som om det var en sperre! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Kan jeg stille om på noen ventiler? Hvis du tenkter på sylinderventilene bør du være ganske god før du begynner å tukle med dem... Lenke til kommentar
AlekZandeR Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 hehe.... sant nok Men, noen som vet om forgasseren er origenal fra fabrikk eller er dn skiftet før den kom til norge? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 hehe.... sant nok Men, noen som vet om forgasseren er origenal fra fabrikk eller er dn skiftet før den kom til norge? Tror nok alt på hele sykkelen er originalt. Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 du kan kjøpe et efektanlegg men det kosta vist 9000 der jeg sjekka Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 du kan kjøpe et efektanlegg men det kosta vist 9000 der jeg sjekka Så dyrt!? Visste ikke at det er plomber o.l. i 125 kubikkere. Er dette vanlig? Hvor fort går den, AlekZandeR? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 du kan kjøpe et efektanlegg men det kosta vist 9000 der jeg sjekka Så dyrt!? Visste ikke at det er plomber o.l. i 125 kubikkere. Er dette vanlig? Hvor fort går den, AlekZandeR? I 4-takts lettsykler er det skjeldent plomber. I 2-takts lettsykler er det nært sagt alltid plomber. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Jeg har samme sykkelen. Etter det jeg har funnet ut er alt på den orginalt innenfor norske lover og har ingen plombe eller noe serlig mulighet for trim. Edit: Den går i 110-120 km/t viss den er godt innkjørt. Endret 7. juli 2005 av ersa Lenke til kommentar
Magnus-lett_MC Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fant en plombe i potta igår... men, virket som jeg fikk en del mer effekt, men sykkelen ville ikke gå noe fortere. Virket som om det var en sperre! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Kan jeg stille om på noen ventiler? 4276424[/snapback] Lurte på hvor du fant plomba i potta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå