ådne Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har noen spørsmål om kabinettet: Det bør vel ikke være noe problem med tempraturen i dette, ihvertfall ikke hvis alle viftene er innstalert? På komplett står det følgende om vifteantall: Foran : 3 x 12 cm - ( 1 installert) Bak : 1 x 12 cm - ( 1 installert) Bak : 2 x 8 cm - ( 0 installert) Topp : 1 x 8 cm - ( 1 installert) Side : 1 - ( 0 installert) På Microplex står det derimot følgende: Vifteplasser: Front: 1 stk. 120mm Bak: 1 stk. 120mm 2 stk. 80mm Toppdeksel: 1 stk. 80mm Føler meg ganske sikker på at det er komplett som har rett, siden det ser ut som dette på flashen til kabinettet. Hvordan er viftene som følger med kabinettet, kjøler de godt, bråker de mye? Er det vanskelig å sette inn/ut HD'er, floppy, og CD-rom? Har dere noen andre kommenaterer til kabinettet? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Who99 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har selv Stacker...helrått kabinett Det følger med en 120mm i front på hd modulen. En 120mm bak, og en 80mm i toppen. Det er plass til 3 80mm vifter til i utgangspunktet. 2 der strømforsyning nr. 2 kan være, og en i sidedøren. De 2 andre 120mm viftene i front er det i utgangspunktet ingen mulighet for å feste uten å kjøpe flere hdmoduler. Det er også plass til en såkalt crossflow-vifte. Denne er spesielt lagd til Stacker og kan kjøpes hos Microplex. Hvor mye viftene bråker er jo veldig vanskelig å få forklart, men de overdøves av chipset- og CPU-vifta hos meg. Har tenkt å bytte de ut med nexus vifter. Både kabinett viftene og Chipsett/CPU. CD/DVD drev (og alt annet som passer rett inn i en 5 1/4 drevplass) er enkelt og sette inn. Dog mye ekstra tull med skinnene og det faktum at du må ha av begge dørene for å låse/låse opp låsefunksjonen. HD er det enda mer arbeide med, siden disse sitter i en modul som tar opp 3 5 1/4 plass, og som må tas ut for å sette inn hd'er. Dette kabinettet er helt RÅTT, og etter det nitidige arbeided med å få på plass alle drevene, er det det beste kabinettet jeg har sett. Anbefales på det varmeste. Who99 Lenke til kommentar
ådne Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Har planer om å bestille 2 stk. silenX 120 mm og 2 silenX 80 mm vifter til kabinettet: Høres sinnsykt bra ut dette kabinettet! Sikkert skikkelig dumt spørsmål, men hva er HDmoduler? Takk for svar! Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dette er en HD modul... såkalt 4 in 3 device... Har selv stacker og synes det gikk smertefritt å montere harddisker og CD/DVD spiller.. Var litt kluss med å få diskettstasjonen festet, men jukset det til.. Lenke til kommentar
Who99 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Edit: BalleKnalle kom først Who99 Endret 9. mai 2005 av Who99 Lenke til kommentar
ådne Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Takk for hjelp "balleknalle"! Tror jeg bestiller kabinettet da... Hvis ingen har noen dårlige erfaringer med det? Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 jo jeg har en dårlig erfaring, det ble bulket i posten! hehe. MEn ville kjøpt ett større kabinett hadde jeg vært deg§ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Takk for hjelp "balleknalle"!Tror jeg bestiller kabinettet da... Hvis ingen har noen dårlige erfaringer med det? Har et selv (sort) og kan trygt annbefale dette Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 jo jeg har en dårlig erfaring, det ble bulket i posten!hehe. MEn ville kjøpt ett større kabinett hadde jeg vært deg§ Ehh, CM Stacker er jo gigantisk svært da. Passe høyt og uendelig dypt... HERLIG å jobbe i. Har det selv, btw, og kunne ikke blitt mer fornøyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå