HattyBusk Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Logga nett inpå i dag og fikk se dette. (se vedlagt bilde) En fyr "kjørte" rundt i TB med en wyern som om den skulle vert en mount. Han gikk innom både fishing suplier (som bilde viser) og en tur bortom Elders Rise før han til slutt gikk opp til wind ride mastern og flaug til xr. Når jeg wispra noen minutter senere sa han at det bare var å snakke med wind ride master og si hvor jeg skulle. Men når jeg at jeg det jeg lurte på var hvordan han hadde styrt wyern inne i TB sa han bare at det var umulig og logga ut like etterpå. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kjent bug som ikke vet hva kommer av. Har opplevd det samme en gang i betaen selv. Fikk styre den stakkars fuglen i et halv minutt eller så, før jeg ble disconnecta og våkna opp død under jorda Lenke til kommentar
Same- Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har skjedd noe liknende med meg før. Skulle fra southshore til western plaguelands men fuglen bare fløy rundt på bakken i Hilsbred! Det var raid ATM og jeg seila rundt i horde flokken :!: Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er visstnok flere som har støtt på den buggen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har aldri vært offer for denne bugen selv, men bruttern får stadig vekk dette problemet. Det skjer riktignok ikke så ofte nå, som i betaen og ved release. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skjedde med meg for to dager siden. Var litt gøy, men WoW klikka fire sekunder etter at jeg gaina kontroll over wyvernen. Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 skjedde med meg en gang, var utrolig morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå