king_pedersen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei En kamerat av meg skal kjøpe seg nytt kabinett. Han er som meg en fattig student som ikke har så mye å rutte med og vil da ha anbefalinger på et "bra" kabinett til den nette sum av 500kr. Noen forslag? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvis ikke dette er inkludert frakt vil jeg anbefale Beantech Igloo 2. Dette skal være veldig likt lian li kassene, 500 for et alu kabinett med utrekkbar hk skuff og vifter er sinnsykt bra pris. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Sto connection timed out, trodde ikke jeg posta, sorry. Endret 9. mai 2005 av hba Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 fint kabbis. mangler bare vindu. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 ja var det kompisen min også mente, han vil ha lit "flashy" me vindu og kansje lys! ? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva med Aspire x-dream på Databutikken? Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Kan jo alltid gå forRaidmax Miditower m/vindu Fin kabinett og så er det billig Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Kan jo alltid gå forRaidmax Miditower m/vindu Fin kabinett og så er det billig Raidmax: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...U822WB&toc=3063 Uten strømfors. Z aktig vindu X-gear(jeg har det) http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=47521 Med 400w strømfors. Annen type vindu Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Kan jo alltid gå forRaidmax Miditower m/vindu Fin kabinett og så er det billig Haha! Vis dere leser første post leser dere at han som skal ha kabinettet er en STUDENT og ikke en fjortiss som sikkert kjøper pc for første gang! Så slike Fjortissinnspirerte kabinetter tror jeg vi bare kan glømme. Dessuten var det slettes ikke billig og heller ikke fint. Vertfall ikke for en student! Hva med dette Aspire X-Dreamer? Riktignok ikke det aller fineste, men noe av det billigste med en viss kvalitet. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Kan jo alltid gå forRaidmax Miditower m/vindu Fin kabinett og så er det billig Haha! Vis dere leser første post leser dere at han som skal ha kabinettet er en STUDENT og ikke en fjortiss som sikkert kjøper pc for første gang! Så slike Fjortissinnspirerte kabinetter tror jeg vi bare kan glømme. Dessuten var det slettes ikke billig og heller ikke fint. Vertfall ikke for en student! Hva med dette Aspire X-Dreamer? Riktignok ikke det aller fineste, men noe av det billigste med en viss kvalitet. Fjortiss faktoren på det kabinettet du viste, var ikke så mye mindre en raidmax. Det kabinettet jeg viste til er det beste du får til 500, og når jeg sier beste, mener jeg ikke utseende, men funksjonalitet osv, det har uttrekkbar hk skuff, og er av alu. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det kabinettet jeg viste til er det beste du får til 500, og når jeg sier beste, mener jeg ikke utseende, men funksjonalitet osv, det har uttrekkbar hk skuff, og er av alu. Som jeg selv skriver er det ikke det peneste, Og i det ligger det en vis fjortissfaktor. Men betydelig mindre en Diverse Radmax Etc. Og ja, jeg er fylstending enig med deg at det kabinettet du linker til er det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå