John Keats Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) hei.. jeg lurte på hva denne typen musikk kalles. det kan vel ikke være klassisk og jeg finner ikke noe sted til den.Dragonfly Theme Endret 9. mai 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 På 70 tallet ble lignende musikk puttet i sjangeren "Fantasy" I dag ville kanskje "Epic ambient" eller noe sånt være passende. Hvorfor lurer du? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvorfor skal man absolutt kategorisere all mulig musikk? Hva skal du med det? Jeg ville ha kalt det noe klassisk-/folkemusikkaktig. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvorfor skal man absolutt kategorisere all mulig musikk? Hva skal du med det?Jeg ville ha kalt det noe klassisk-/folkemusikkaktig. Kanskje han likte musikken og ville finne noe liknende, eller at han rett og slett bare var nysgjerrig? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 vil finne noe lignende ja. og jeg er nyskjerrig. man kategoriserer vel musikk for at det skal være lettere og finne samme type musikk. akkurat det som var nyttig for meg nå Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) ...man kategoriserer vel musikk for at det skal være lettere og finne samme type musikk... Vel, det er i hvert fall ikke det som blir resultatet. Du kan jo prøve noen av de "ekspertsidene" jeg ikke husker navnet på. De bare forvirrer meg, men kanskje de kan hjelpe deg. Er det noen som husker hva de sidene heter? Endret 9. mai 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 har enda ikke funnet ut hvordan type musikk dette er.. noen som vet? Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) har enda ikke funnet ut hvordan type musikk dette er.. noen som vet? Epic ambient som nevnt over passer def. inn! På tide med briller? Endret 13. mai 2005 av Calcuta Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tør jeg spørre hva det er for noe egentlig? Var temmelig fredelig og fint Er det theme fra en tv serie eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå