Tuffeluffe Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hei... Jeg kom over denne kjøleren da jeg letet etter en kjøler til mitt grafikkort : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80DHP Støy og vedlikeholdsfri? Er det mulig? Jeg har et gainward 256 mb ultra golden sample... passer den kjøleren til mitt grafikkort? Takk på forhånd =) Endret 9. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Overdreven bruk av tegn: Bruk av for mange utropstegn (!), spørsmålstegn (?) og andre tegn er også noe du bør unngå. Det får posten din til å se veldig useriøs ut og vil også fjerne oppmerksomheten fra hva du skriver til hvordan du skriver. Ikke bruk mer enn ett utropstegn eller spørsmålstegn etter hverandre, og bruk dem helst ikke sammen (!?). Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er jo ingen vifter på den, ergo støyfri. Vedlikehodsfri spørs jo, støver den ned må den jo blåses ren. Men disse passive kjølerne blir svinvarme. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 du må ha en vifte på den for at den skal kjøle godt nok til et ultra kort. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Er det noe å satse på hvis de blir så voldsomt varme????? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Gunz.... har du ei vifte som passer til den som du kan anbefale????? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 jeg har et ultra selv, og jeg kan på det aller aller varmeste anbefale denne. den lager ikke en lyd, og skjermkortet mitt ligger på 40 idle og 55 load. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg har faktisk vurdert den kjøleren gunz.... men tror du den vil passe til mitt skjermkort???? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg var inne på et program hvor man kunne stille opp og ned på hastigheten på viftene på grafikkortet.... der kunne man også se hvor mange grader kortet lå på... der stod det nemlig : Temperature: gpu- 77 grader celcius pcb- 44 grader celcius Er ikke dette altfor mye ????? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 det er mye jo... har du kabinett vifter? kjøleren passer til skjermkortet ditt ja. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg har noen kabinett vifter ja.... men jeg er usikker på hvor mange... tror det er 2.... behøver jeg flere?? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 2 er nok, så lenge den ene suger inn, den andre ut. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 men du gunz? Den kjøleren du viste meg... er den god? bårker den mye???? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 noen som har ei strømforsyning å anbefale? En som ikke bråker men som er god???? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 når det gjelder kjøleren, så hører jeg den ikke om jeg legger øre inntil, og når det gjelder strømforsyning, så har jeg en thermaltake 400W som du kan få kjøpe... den lager ikke en lyd. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 når det gjelder kjøleren, så hører jeg den ikke om jeg legger øre inntil, og når det gjelder strømforsyning, så har jeg en thermaltake 400W som du kan få kjøpe... den lager ikke en lyd. Nå blir moduratorene gla Tror ikke de liker salg/reklame over forumet så godt Men uansett, begge kjølerne linket til her er bra. Men skal du ha heatpipetingen må du nokk fyre på ei vifte i allefall. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 vi kan heller diskutere salg på msn kanskje? jeg la deg til gunz....... over til topicen... har du ei vifte som du anbefaler til den heatpipen steapow??? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 over til topicen... har du ei vifte som du anbefaler til den heatpipen steapow??? Denne viften er jo beregnet for heatpipe tingen, så tror det er det beste valget. Vifta er bra også, du får med en ting du kan koble til en moxel kontakt slik at du kan velge om vifta skal gå på 5v (helt støyfri), eller 12v (ville tippe 28db). Vet ikke om dette er rette kjøleren for kortet ditt da men. Noen som har prøvd heatpipen på et ultra kort? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 tviler på at det funker serlig bra i forhold til zalman Vf700cu.... Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 gunz plz kom msn.... over til topicen.... hvorfor er heatpipen så mye dårligere enn zalman Vf700cu???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå