Gå til innhold

Støy og vedlikeholdsfri kjøler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overdreven bruk av tegn:

Bruk av for mange utropstegn (!), spørsmålstegn (?) og andre tegn er også noe du bør unngå. Det får posten din til å se veldig useriøs ut og vil også fjerne oppmerksomheten fra hva du skriver til hvordan du skriver. Ikke bruk mer enn ett utropstegn eller spørsmålstegn etter hverandre, og bruk dem helst ikke sammen (!?).

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

jeg har et ultra selv, og jeg kan på det aller aller varmeste anbefale denne. den lager ikke en lyd, og skjermkortet mitt ligger på 40 idle og 55 load. :D

Lenke til kommentar

Jeg var inne på et program hvor man kunne stille opp og ned på hastigheten på viftene på grafikkortet.... der kunne man også se hvor mange grader kortet lå på... der stod det nemlig : Temperature: gpu- 77 grader celcius

pcb- 44 grader celcius

Er ikke dette altfor mye ?????

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

når det gjelder kjøleren, så hører jeg den ikke om jeg legger øre inntil, og når det gjelder strømforsyning, så har jeg en thermaltake 400W som du kan få kjøpe... den lager ikke en lyd.

Lenke til kommentar
når det gjelder kjøleren, så hører jeg den ikke om jeg legger øre inntil, og når det gjelder strømforsyning, så har jeg en thermaltake 400W som du kan få kjøpe... den lager ikke en lyd.

Nå blir moduratorene gla :p Tror ikke de liker salg/reklame over forumet så godt :p

Men uansett, begge kjølerne linket til her er bra. Men skal du ha heatpipetingen må du nokk fyre på ei vifte i allefall.

Lenke til kommentar
over til topicen... har du ei vifte som du anbefaler til den heatpipen steapow???

Denne viften er jo beregnet for heatpipe tingen, så tror det er det beste valget. Vifta er bra også, du får med en ting du kan koble til en moxel kontakt slik at du kan velge om vifta skal gå på 5v (helt støyfri), eller 12v (ville tippe 28db). Vet ikke om dette er rette kjøleren for kortet ditt da men. Noen som har prøvd heatpipen på et ultra kort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...