Strategery Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Skal kjøpe meg en Samsung Syncmaster 913N hos MPX.no Hvor mye kommer frakten på? Lenke til kommentar
JimE Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Kjør handlekurven fram til bekreft knappen. Før da skal du ha kunne valgt fraktmåte og får prisen på den rett etterpå. Og/eller totalpris. Gratz med ny skjerm fantaCx Endret 9. mai 2005 av FantaCx Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 legg varen til handlkurven og se hvor mye frakten blir..... Kva er problemet med frakten når du veit at du skal handle av mpx? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Skal kjøpe meg en Samsung Syncmaster 913N hos MPX.noHvor mye kommer frakten på? bare å prøve å fullføre ordren det? Kommer også veldig an på betalingsmåte (oppkrav eller ikke) Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Har nå bestilt skermen, dere hadde rett. Jeg kunne se hva frakten kom på når jeg la varen i handlevognen. Frakten kom på 158,- og sendes med posten ekspress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå