Gå til innhold

Kabinett til Dell 8250

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny i dataoppgradering etc. og lurer på noen ting:)

1. Hvilken type kabinetter passer til min Dell Dimension 8250?

Er det en spess type, vet bare at det som er på min er "mini-tower"

2. Hvor mye vil et med god luftgjennomstrømning, og inklusive PSU koste meg?

3. Noen forslag til fine?

EDIT-her er specs:

Physical

Height

42.5cm (16.7 inches)

Width

18.1 cm (7.13 inches)

Depth

44.7 cm (17.6 inches)

Weight

12.7 kg (28 lb)

Endret av Marc91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe problem å flytte over i et vanlig midi-tower, det nye kabinettet må ha micro-atx da...Men det er stort sett i alle kabinettene nå til dags har jeg hørt..

du kan bruke den psu'en du har nå, hvis du ikke skal kjøpe ny av andre grunner da..

Har gjort dette selv og ikke hatt noen store problemer..Bare noen leds og litt sånn småtteri som ikke funka helt bra, men det er å overleve.. Det var riktignok med en dell dimension 4600 da.. Men det er vel ikke noe forskjell på dimensjonene regner jeg med.. Jeg kjøpte for øvrig thermaltake tsunami og bzerk 500w da..

Hvis du søker litt rundt på forumet vil du sikkert finne andre tråder om dette...Der kan det stå mye nyttig.. Gidder ikke finne fram noen nå..

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem å flytte over i et vanlig midi-tower, det nye kabinettet må ha micro-atx da...Men det er stort sett i alle kabinettene nå til dags har jeg hørt..

du kan bruke den psu'en du har nå, hvis du ikke skal kjøpe ny av andre grunner da..

Har gjort dette selv og ikke hatt noen store problemer..Bare noen leds og litt sånn småtteri som ikke funka helt bra, men det er å overleve.. Det var riktignok med en dell dimension 4600 da.. Men det er vel ikke noe forskjell på dimensjonene regner jeg med.. Jeg kjøpte for øvrig thermaltake tsunami og bzerk 500w da..

Hvis du søker litt rundt på forumet vil du sikkert finne andre tråder om dette...Der kan det stå mye nyttig.. Gidder ikke finne fram noen nå..

Jau.. PSU er pga at den jeg har nå sliter med å dra maskina, så jeg tenkte at jeg skulle ta av og sette inn en 550 w ellernoe i den dur... Skal sette inn mer minne, nytt grafikk-kort, og vil ha noe som ligner mer på en lan-pc istedetfor denne gamle plast-dingsen:p

Endret av Marc91
Lenke til kommentar
ta: 6stk Planker

ca. 1000stk spiker :p

1stk Sag

1stk Hammer

1stk Dings til å måle med

1-3stk Bokser Lakk

Så lager du et selv :p (merk: ikke med planker og spiker helst ;):p )

jada.. noen med noen seriøse forslag?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...