tommelomsk Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Har en bærbar pc av merket NEC. Så i dag på http://www.itbutikken.com at de hadde satt ned prisene på en Fujitsu 2,5" 40 GB, nå koster den 1480 kr. + frakt. Og den har jeg lyst på. En av grunnene til at det er så billig er den sterke norske krona. Tror dere at den norske krona kommer til å styrke seg ytterligere mot utenlandsk valuta? Tror jeg kommer til å kjøpe disk nå. tommelomsk Lenke til kommentar
iNas Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Riktig at kronen er veldig sterk nå. Nå er det meget sannsynlig at rentenivået stiger ca. 0.5% - 0.75% til neste høst. Holder Sentralbanken avtalen om å øke renten slik som forventet ser jeg ikke bort fra at kronen fortsetter dagens nivå. Men sterkere enn dagens nivå blir det neppe. Selv om det kan være litt opp og ned er det relativt. Så et godt råd er å slå til på utenlandskjøp nå. _________________ Mvh Nasir Iftikhar [ Denne Melding var redigert av: iNas på 2002-07-12 13:25 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå