Gå til innhold

350D - Hvilket objektiv/tilbehør bør en velge

Anbefalte innlegg

Anbefaler Sigma 18-50mm F2.8 + Sigma 70-200mm F2.8... Dette er to knallbra objektiver som dekker de aller fleste behov!

Kan du sånn røfflig sammenligne med KIT linsa samt Canon 50mm 1.4USM? Jeg tenker da på skarphet og hvor godt objektivene tegner.

Jeg trenger å bytte ut Kit-objektivet + at jeg trenger et teleobjektiv jeg også ;)

50mm synes jeg er knall, men den dekker jo ikke behovet mitt fullt ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sigma 18-50 hadde de ikke inne, så jeg tok med standard 18-55 fra Canon, men jeg skulle få tilsendt Sigma linsa straks den kom, og jeg skulle bare returnere canon linsa straks jeg mottok den andre fra de. Litt dumt, men får nå testet begge linsene.

Lenke til kommentar

Har endelig fått byttet ut standardobjektivet med sigma 18-50 f2,8. Skal si det var stor kvalitetsforskjell!

Men ser at vesken jeg hadde ble for liten med det nye objektivet.

Noen som har et godt forslag til væske.

Jeg trenger å ha plass til følgende: 350d, Sigma 18-50 og fremtidig sigma 70-200 :yes: , batterigrep, og kanskje noen filtre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Etter å hatt kameraet med sigma 18-50 linsa, må jeg si at jeg er godt fornøyd med både linsa og kameraet. Men jeg trenger en zoom linse også.

Har sett på tre linser.

Sigma 70-200/2,8 HSM EX

Canon 75-300/4-5.6 IS USM III

Canon 70-200/4 L USM

Jeg er godt fornøyd med sigma jeg har fra før. Men L objektivet til Canon frister litt også. Noen gode forslag?

Finnes det andre interessante alternativ?

Endret av Hansforum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...