ogre Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei. Setter opp et 939 system og noen som har erfaringer med Hovedkort? Hva med DFI / Gigabyte?? Takknemlig for svar Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Uansett om du går for nForce3 eller nForce4, vil jeg anbefale et av kortene fra DFI. nForce3 støtter AGP grafikkort, nForce4 støtter PCI-express. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) De beste hovedkortene til å klokke med er MSI og DFI sine. Får AGP kort ville jeg valgt MSI, mens for PCI-e kort ville jeg valgt DFI. Edit Å tasten klikka... Endret 11. mai 2005 av BaX Lenke til kommentar
ogre Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Takk for innspill. Går for DFI sitt produkt. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Takk for innspill. Går for DFI sitt produkt. Bare sånn at du vet det: DFI Lanparty Ultra : Ikke mulighet for SLI, men du kan ha flere skjermer. DFI Lanparty SLI-D: Mulighet for SLI. DFI Lanparty SLI-DR: Mulighet for SLI + 4 S-ATA porter. Lenke til kommentar
ogre Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Takk for innspill. Går for DFI sitt produkt. Bare sånn at du vet det: DFI Lanparty Ultra : Ikke mulighet for SLI, men du kan ha flere skjermer. DFI Lanparty SLI-D: Mulighet for SLI. DFI Lanparty SLI-DR: Mulighet for SLI + 4 S-ATA porter. DFI Lanparty SLI-D blir det + en venice prosessor. Thank you Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Takk for innspill. Går for DFI sitt produkt. Bare sånn at du vet det: DFI Lanparty Ultra : Ikke mulighet for SLI, men du kan ha flere skjermer. DFI Lanparty SLI-D: Mulighet for SLI. DFI Lanparty SLI-DR: Mulighet for SLI + 4 S-ATA porter. DFI Lanparty SLI-D blir det + en venice prosessor. Thank you fornuftig valg hva gjør du med ram?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå