LaredoZ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg har nettopp formatert en hp pavilion t480 hjemme pc. Og lagt inn xp os på nytt på den. Men det virker som om jeg har et problem med alle usb enheter jeg kobler til. For når jeg kobler de til, så kommer det ikke opp noen melding om at det er plugget i osv. Når jeg skal installere creative camet mitt, så vil ikke kamera fungere osv. Jeg kjører en install jeg hentet fra creative sin hjemmeside, men kamera funker ikke fordet, selv om jeg har plugget det i. Slik er det med allt jeg har plugga av usb i pc`en omtrent.. Noen som vet noe som kan løse problemet.. ? På forhånd takk Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hmm. Du vet det sikkert selv men har du flyttet usb headerene? Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har du installert drivere for usb enheten? Min datamaskin - Høyreklikk, -> Behandle - Datamaskinbehandling: Bla deg ned til enhetsbehandling og se om den er installert Lenke til kommentar
LaredoZ Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 ere dem som følger med driver cd`en for hovedkortet, bios update? Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Den CD'en du fikk med PC'n din har nok drivere til USB enheten din. Om du installere alt som er på den CD'n, usb, audio og slik. Så vil det nok funke.... Altså. INstaller USB driveren som er på CD'n du fekk me dataen Lenke til kommentar
LaredoZ Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 jeg installerte sp2, og folk sier at det skal være en erstatter for å installere usb driverne.. men er det slik ? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 du mangler nok driverene til USB'en ja! Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tull, han mangler ikke usb drivere.. Du må nok legge inn chipset drivere så skal nok problemet løse seg av seg selv Lenke til kommentar
LaredoZ Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 fett, da prøver jeg på det.. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 LaredoZ Skrevet 09/05/2005 : 19:10 jeg installerte sp2, og folk sier at det skal være en erstatter for å installere usb driverne.. men er det slik ? Såvidt jeg husker, er det du får ved og innstallere SP2 (SP1) er vel bare for å få windows til og støtte usb2. Dette er det ofte henvist til på hk cd, men chipset drivere må være på plass uansett. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Uansett du må jo legge i chipset driverene på hovedkortet, der er jo et "must" Det er bestandig det første du bør legge inn når du formaterer. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hadde du lastet ned updates fra HP? Sjekk bare at det er riktig maskin, "HP Pavilion t480.no Desktop PC Norwegian", right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå