zebe Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er lvl 17 nå med en orc shaman, og lurer på hvor jeg får tak i earth totem. Noen som vet hvor? vet at man får det fra et quest i ca lvl 10, men jeg har ikke fått den ennå. Takk for svar. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det questet får du faktisk på lvl 4. Så du får det hos den første treneren din. I enten Mulgore eller Durotar. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ganske rart du har klart deg uten i så lang tid Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 lol Slik går det når du bare driter i quests uten engang å lese beskrivelsen Lenke til kommentar
zebe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) lol Slik går det når du bare driter i quests uten engang å lese beskrivelsen driter ikke i quests, fikk faktisk ikke dette questet på en eller annen måte, men det er gjort nå btw, man får ikke det questet av shaman trainer som mange sier. Endret 9. mai 2005 av zebe Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hehe Jeg klarte det samme, og fikk ikke earth totem før jeg besøkte startområdet til troll og orcer omtrent på level 15 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 lol Slik går det når du bare driter i quests uten engang å lese beskrivelsen driter ikke i quests, fikk faktisk ikke dette questet på en eller annen måte, men det er gjort nå btw, man får ikke det questet av shaman trainer som mange sier. Jaja, blir sikkert lettere å spille shaman nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå