Silaz Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hey Hey! Jeg er en 16 åring som har sett på lettmc en god stund nå for å velge hvilken jeg skal kjøpe til slutt Det har lenge stått imellom NSR og Aprilia, men så fikk jeg høre om Cagiva Mito.. Tingen er den, at jeg syns Cagiva'en er mye tøffere enn de 2 andre, men jeg kan ikke finne noen butikk som selger deler til denne sykkelen Så derfor blir spørsmålet mitt til dere: Er det noen som vet om en butikk som selger deler til Cagiva Mito? Så er det jo der her med trimming da! Går det an å bruke det samme som du bruker på aprilia og nsr? Eller er det forskjellig for vær sykkel? 99% sikker på at det ikke går, men må spørre Hvis du vet om en plass de har noen trimdeler til Cagiva.. så si ifra! 1 siste ting før jeg gir meg denne gangen Hvilken av disse sykklene har best akselerasjon, av NSR, Aprilia og Cagiva Mito? Mvh Knut Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Moss Mc og Snellingen selger Cagiva. Trimdeler blir solgt på samme sted. Nei du kan ikke bruke samme deler. Aprilia og Cagiva er nok best på axx, pga den elektriske eksosventilen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Cagiva er råest av alle 125ccm på alle punkter vil jeg tro! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvis du vil at tråden ikke skal stenges burde du forandre emnetittelen til noe mer beskrivende og minst 3 ord Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 På MC-deler.no har de Cagiva deler. En god butikk som fekk min brors Speedfight 2 til å trekke til seg hvert øye som den kjørte forbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå