ka1ser Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har hørt rykter om at billettene er i salg, kan dette bekreftes? Bor i Bodø btw.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ye, kom vel ut forrige uke elns ? Ihvertfall i Hamar Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Joda... har faktisk skaffet meg billetter.. 90 kroner! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Jepp, de kom forrige uke! Og jeg fikk biletter til premieren! Fikk du og serqevx? EDIT: Glømte å legge til at jeg fikk biletter her i Hamar jeg og Serqevx. Endret 10. mai 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 En kamerat som kjøpte, kan tenkes at jeg stikker dit. Verdt det? (er ikke spesielt star-wars intr) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 jeg kjøpte litt vel mange billetter... så hvis noen er interisert i et par stykker på Colloseum (oslo)... pm is the word.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har selv skaffa meg en billett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå