phax Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hei, ei jeg bor lamme skal kjøpe seg en bærbar nå siden hun skal begynne og studere til høsten. hun har satt seg et budsjett på ca 12 000,- og maskinen skal hovedsakelig brukes til skoearbeid men blir jo litt vanlig altmulig bruk også. Den skal ikke spilles på så skjermkort er ikke så viktig. Ellers ønsker hun blåtann, dvd-brenner og romslig harddisk. og hun ønsker aller helst og handle på en butikk, jenter er så skeptisk til netthandel av en eller annen grunn.. hun vil at det skal være lett og gå i butikken og klage hver gang hun har fucka til maskinen! ellers har hun ikke så mange krav. har tittet på denne: Hp DV4073, syns den virka som et ok valg. noen erfaringer eller innvendinger? Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) betale 1200,- for den makinen hadde ikke jeg gjort sitter og skriver nå med HP Pavilion dv4016 kjøpte denne i dag for 7995,- denne har alt du trenger (vis du ikke skal spille) *EDIT* lurer på hva (ei jeg bor lamme) betyr? Endret 9. mai 2005 av sthomas Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) "bor lamme" = bor sammen med. hvorfor ville du ikke betalt 12 000,- for denne? gidder ikke kjøpe no celeron 1,3 altså.. p-m er et must. finns det no mellomting mellom din og den jeg har sett på da? edit: har denne maskinen samme svakheter på støynivå og batterilevetid som den du har? regner med de har puttet i et bedre batterihvertfall? Endret 9. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
px Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ei jeg bor lamme = ei jeg bor sammen med Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kjøp en Aopen 155* fra Psdata/netshop, gode pcr til gode priser. Er super fornøyd med min 1557 Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) de har vel ikke blåtann integrert? hun ville ha det sa hun så da må hun vel få det.. edit: også synes jeg man betaler så mye for skjermkort i de maskina.. er ikke interessert i sånt. Endret 9. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du kan enkelt kjøpe en USB bluetooth greie billig.. så det ekke noe prob Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvor praktisk er det med noe som stikker ut av pc-en da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 ja vil helst ha integrert.. men kan noen gi noen kommentarer på den HP maskinen? jeg synes den virker bra utifra spec's.. visst noen har testet maskinen eller noe slikt så hadde det vært greit visst de kunne kommentere. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du kan vel bare ta deg en tur bort til Siba og ta en titt på pc-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå