Gå til innhold

bærbar til altmuligbruk, ca 12 000,-

Anbefalte innlegg

hei, ei jeg bor lamme skal kjøpe seg en bærbar nå siden hun skal begynne og studere til høsten.

hun har satt seg et budsjett på ca 12 000,- og maskinen skal hovedsakelig brukes til skoearbeid men blir jo litt vanlig altmulig bruk også. Den skal ikke spilles på så skjermkort er ikke så viktig. Ellers ønsker hun blåtann, dvd-brenner og romslig harddisk. og hun ønsker aller helst og handle på en butikk, jenter er så skeptisk til netthandel av en eller annen grunn.. hun vil at det skal være lett og gå i butikken og klage hver gang hun har fucka til maskinen! :D

ellers har hun ikke så mange krav.

har tittet på denne: Hp DV4073, syns den virka som et ok valg. noen erfaringer eller innvendinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"bor lamme" = bor sammen med.

hvorfor ville du ikke betalt 12 000,- for denne? gidder ikke kjøpe no celeron 1,3 altså.. p-m er et must. finns det no mellomting mellom din og den jeg har sett på da?

edit: har denne maskinen samme svakheter på støynivå og batterilevetid som den du har? regner med de har puttet i et bedre batterihvertfall?

Endret av phax
Lenke til kommentar

de har vel ikke blåtann integrert? hun ville ha det sa hun så da må hun vel få det..

edit: også synes jeg man betaler så mye for skjermkort i de maskina.. er ikke interessert i sånt.

Endret av phax
Lenke til kommentar

ja vil helst ha integrert..

men kan noen gi noen kommentarer på den HP maskinen? jeg synes den virker bra utifra spec's.. visst noen har testet maskinen eller noe slikt så hadde det vært greit visst de kunne kommentere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...