-Teddy- Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei! Jeg har nå tenkt til å si opp mitt .TELE2. abbonement og gå over til start.no Greia da er at jeg ikke vil være så lenge uten internett, iallefall ikke mer enn noen dager. Jeg har ringt til start.no og spurt dem om dette, og de sa at jeg ville motta et skjema som jeg skulle fylle ut om min gamle nettverksleverandør (tele2) elns, og deretter skulle alt gå automatisk. Dvs at jeg får ny linje samme dagen som den gamle forsvinner. De sa at det eneste jeg trengte å gjøre var å bytte brukernavn og passord på ruteren min dagen før jeg fikk ny linje fra start. Det jeg da lurer på: - Jeg har et av disse "Thomson Speedtouch 510i" modemene fra Tele2 og lurer på om det egentlig er noe ruter i det, og hvordan skal jeg få byttet brukernavn og passord på det? - Når kuttes linja fra Tele2 om jeg avbestiller nå? Den 1. juni? - Funker dette egentlig smertefritt? Om jeg avbestiller fra TELE2 nå og bestiller nytt fra start nå, vil start da rekke å levere linja før tele2 sin linje går ut? Håper på raske svar, og at jeg ikke har feilpostet. Fant ikke noen annen kategori som jeg syns passet bedre. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Regner med at overføringen skal gå ganske smertefritt. Du må ikke ta kontakt med Tele2 for å avslutte abonnementet. Dette er viktig for at overføringen skal gå smartefritt. Start tar seg av overføringen og oppsigelse når skjema er fylt ut, sånn at du får nytt ab. fra Start samme dag som Tele2 avsluttes Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 De på kundesenteret på start mente at jeg skulle avbestille fra Tele2 og bestille fra start etterpå og oppgi noen daten eller noe i den duren. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hehe start.no er billing (enda) Tele2 lanserer snart raskere ADSL (3 og 4 MB)! gleder meg bare håpe det med ut hastighet blir fiksa da blir vel neppe 4000/100 Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 De på kundesenteret på start mente at jeg skulle avbestille fra Tele2 og bestille fra start etterpå og oppgi noen daten eller noe i den duren. Isåfall har de en helt annen praksis enn andre internett-leverandører. Begge er jo videreselgere av Telenors linjer, så jeg synes det er litt merkelig at du fikk denne beskjeden. Hva skulle skjemaet med gammel ISP osv brukes til hvis du selv må si det opp? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Vet ikke, var en sørlendig elns jeg snakket med og dialekt + skurr på linja + meg som hører dårlig etter er en dårlig kombinasjon. Godt mulig jeg har misforstått noe. Men TELE2 da, skal de lansere 3 eller 4 Mbits så vil jeg heller ha ifra de, men det kommer an på prisen. Er start billigere tar jeg ifra dem. Hva tror dere om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå