apwr Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) SLI er i hovedsak bare om du har tenkt på å ha flere skjermer (2 skjermer går fint på 1 skjermkort), og enkelte radeonkort skal støtte SLI.hold deg til 1 skjermkort du Tull! SLI har i hovedsak å øke 3D-ytelsen, og ingen radeon-kort støtter SLI og kommer heller ikke til å gjøre det. Endret 10. mai 2005 av apwr Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Bare en liten erfaring til deg den "vanlige hvite" kjølepastaen som følger med cpu'en er lettere å smøre på enn artic silver, og er mer enn bra nok!!! har også hørt at articsilver er bra! på noen cpuer er det en såkalt kjølepad, denne er som et klistermerke, da trenger du ikke kjølepasta! Lenke til kommentar
Hanrek Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 den så bra ut Zeros. Har mekka mitt eget oppset også CPU HK Vifte Kabinett Skjermkort HD Ram Dvd Brenner Hva syns du? hvorfor akkurat handle på netshop? de er jo dyrere enn komplett data. hvilket hovedkort skal du ha ? Bruker det du forselo. Du hadde rett, Pcn kosta 12800kr på komplett Lenke til kommentar
JGR Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har et spørsmål angående det med kjølepasta. Når man kjøper en Boxed prosessor, er da kjølepastaen ferdig påsmurt eller må man gjøre det selv? Har tenkt å kjøpe arctic silver 5, så viss det er ferdig påsmurt lurte jeg på hvordan man fjerner det? Lenke til kommentar
Hanrek Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Som noen sa tror jeg det er påsmurt på BOXED. Jeg kjøper også Aretic pastan, men vet ikke hvordan man fjerner det.. Ikke så smart å skrape det av med kniv kanskje Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Som noen sa tror jeg det er påsmurt på BOXED. Jeg kjøper også Aretic pastan, men vet ikke hvordan man fjerner det.. Ikke så smart å skrape det av med kniv kanskje når du fjerner kjølepasta fra gammel cpu, så bruker du Qtips å fjerner det med =) Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 SLI er i hovedsak bare om du har tenkt på å ha flere skjermer (2 skjermer går fint på 1 skjermkort), og enkelte radeonkort skal støtte SLI.hold deg til 1 skjermkort du Tull! SLI har i hovedsak å øke 3D-ytelsen, og ingen radeon-kort støtter SLI og kommer heller ikke til å gjøre det. Har ett lite spørsmål der, SLI er jo som du sier pågrunn av 3d ytelsen, men leste her på forumet at "slave" skjermkortet ikke kan brukes til å vise bilde på skjerm med? litt kronglete forklaring. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hvis du skal ha en amd 64 3500+ xp cpu kan du bare slenge på litt peng og kjøpe en vencic et eller annet trer det er vencic begynner jalle fall på c!!! Lenke til kommentar
Hanrek Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) de har ikke vincec w\e på komplett, gidder ikke bestille den et anet sted. Har det noe å si? Endret 10. mai 2005 av Hanrek Lenke til kommentar
JGR Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tror han mener Venice Jeg har også tenkt å kjøpe med Venice kjerne, men det er ingen webshopper som har noe på lager... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Som noen sa tror jeg det er påsmurt på BOXED. Jeg kjøper også Aretic pastan, men vet ikke hvordan man fjerner det.. Ikke så smart å skrape det av med kniv kanskje Det var jeg som kom med det Det er noe på den i hvertfall Lenke til kommentar
JGR Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Som noen sa tror jeg det er påsmurt på BOXED. Jeg kjøper også Aretic pastan, men vet ikke hvordan man fjerner det.. Ikke så smart å skrape det av med kniv kanskje når du fjerner kjølepasta fra gammel cpu, så bruker du Qtips å fjerner det med =) Bare Q-tips? Blir det rent nok da? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Som noen sa tror jeg det er påsmurt på BOXED. Jeg kjøper også Aretic pastan, men vet ikke hvordan man fjerner det.. Ikke så smart å skrape det av med kniv kanskje når du fjerner kjølepasta fra gammel cpu, så bruker du Qtips å fjerner det med =) Bare Q-tips? Blir det rent nok da? Skal jo vere noe på den q-tipsen og. Men husker ikke navnet på de væskene. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 ispropanol? Skal jeg dyppe q-tipsen i det og gni vekk kjølepastaen, og etterpå tørke med en ny q-tips? Lenke til kommentar
JGR Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Fant en guide ( http://overklokking.no/guides/goopguide/index2.html ) Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 ispropanol? Skal jeg dyppe q-tipsen i det og gni vekk kjølepastaen, og etterpå tørke med en ny q-tips? Noe sånt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå