Gå til innhold

Trenger litt hjelp med oppsett av spille pc!

Anbefalte innlegg

SLI er i hovedsak bare om du har tenkt på å ha flere skjermer (2 skjermer går fint på 1 skjermkort), og enkelte radeonkort skal støtte SLI.

hold deg til 1 skjermkort du  :yes:

Tull! SLI har i hovedsak å øke 3D-ytelsen, og ingen radeon-kort støtter SLI og kommer heller ikke til å gjøre det.

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare en liten erfaring til deg ;)

den "vanlige hvite" kjølepastaen som følger med cpu'en er lettere å smøre på enn artic silver, og er mer enn bra nok!!!

har også hørt at articsilver er bra!

på noen cpuer er det en såkalt kjølepad, denne er som et klistermerke, da trenger du ikke kjølepasta!

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående det med kjølepasta.

Når man kjøper en Boxed prosessor, er da kjølepastaen ferdig påsmurt eller må man gjøre det selv? Har tenkt å kjøpe arctic silver 5, så viss det er ferdig påsmurt lurte jeg på hvordan man fjerner det?

Lenke til kommentar
Som noen sa tror jeg det er påsmurt på BOXED.

Jeg kjøper også Aretic pastan, men vet ikke hvordan man fjerner det.. Ikke så smart å skrape det av med kniv kanskje :p

når du fjerner kjølepasta fra gammel cpu, så bruker du Qtips å fjerner det med =)

Lenke til kommentar
SLI er i hovedsak bare om du har tenkt på å ha flere skjermer (2 skjermer går fint på 1 skjermkort), og enkelte radeonkort skal støtte SLI.

hold deg til 1 skjermkort du  :yes:

Tull! SLI har i hovedsak å øke 3D-ytelsen, og ingen radeon-kort støtter SLI og kommer heller ikke til å gjøre det.

Har ett lite spørsmål der, SLI er jo som du sier pågrunn av 3d ytelsen,

men leste her på forumet at "slave" skjermkortet ikke kan brukes til å vise bilde på skjerm med? litt kronglete forklaring.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper også Aretic pastan, men vet ikke hvordan man fjerner det.. Ikke så smart å skrape det av med kniv kanskje :p

Det var jeg som kom med det ;):p

Det er noe på den i hvertfall :hmm:

Lenke til kommentar

når du fjerner kjølepasta fra gammel cpu, så bruker du Qtips å fjerner det med =)

Bare Q-tips? Blir det rent nok da?

Lenke til kommentar

Bare Q-tips? Blir det rent nok da?

Skal jo vere noe på den q-tipsen og. ;)

Men husker ikke navnet på de væskene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...