brillan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Gidd da 14tizxz1 fjortentisxi? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hæ? shamans er jo noe av det letteste å ta.. Dumme shamans som er helt avhengige av earth shock mot paladins, og spellen er jo lett å unngå å bli truffet av.. Hvordan ungår du å bli truffet av earthshock Poppe "i-win" skjoldet? Da har shaman allerede vunnet Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 uhm...nei... Starter opp en heal. Stopper etter et sec. Da kan du være sikker på at shamanen har fyrt løs et earth shock, og man har klar bane noen sekunder mens den har cooldown til å heale. Går han ikke på den første, går han garantert på den andre eller tredje. Har aldri, aldri slått feil. Ingen tar sjangsen på om det er en fake heal eller ikke. Funker hver eneste gang for meg. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hva med purge..fjerner en fin liten buff fra pala så gjør at han like godt kunne ha brukt en tannpirker å slå med! så lite skade gjør han då.. Endret 10. mai 2005 av Mandarb Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, her drøsser det inn med saklige innlegg gitt neida.. men uansett. så du mener altså at det er en buff, (jeg regner med at du sikter til blessing of might) som jeg aldri bruker uansett, er det som gjør oss så gode? Ja jøss, der traff du vel spikern på hodet. Du fant det hemmelige punktet vårt. Uten den er vi dødsens, ikke en sjangs i havet! Hva skal vi gjøre nå???+++++ Men seriøst. Alle vet om purgen til shamans. Så?, bryr meg ikke så mye om han fjerner en stakkars liten buff. Devotion aura sitter enda, klarer meg fint uten 30 mana per 5 sec, eller 10% til alle stats, eller might om jeg faktisk bruker den. Er ikke akkurat det som er det avgjørende i en kamp at man mister blessingen sin. Plagsomt er det, men er ikke akkurat avgjørende for hvem som vinner. Hvis du sikter til seal of command, er jo det også irriterende at den fjernes, men heller ikke "fatalt". Llitt mindre dmg, men vipper alltid ut shield/1hvåpen når jeg sloss mot shamans uansett, og da funker ikke soc like bra som med 2h. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg mener ikke shamans er overpowered. Damage-outputten er ikke så skremmende, og etter at Frost Shock ble fiksa/nerfa er de helt greie. Forstår meg ikke på de som mener paladins er så sykt overpowered. Siden jeg selv er alliance kan jeg bare slåss mot de i duels, og erfaringsmessig kan jeg si at paladinen må være enten sabla god eller bra med flaks for å ta meg i duel. Selv er jeg rogue. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 jeg syns heller ikke paladin er overpowered i det hele tatt. Syns vel egentlig ikke shaman er det heller. Men de er bra i pvp har jeg merka, og det er veldig mange av dem Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg, 46 hunter ble tatt 2 ganger av en shaman (47) nå istad men hadde det ikke vært for at han heala seg, så hadde det stygge horn-vesenet liggi dau på bakken. Konklusjon: nei, de er vell ikke det da.. Lenke til kommentar
XaF Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Shaman er veldig owerpowred til lvl 40, etter lvl 40 er de bare litt owerpowred.. Shaman er god mot castere, dmg dealere og tanker, sånn er det bare.. vedder på att alle i blizzard spiller shaman Men de som mener at PALA er owerpowred burde seriøst ta en ny titt. Vi har minst DPS i spillet. K, vi tåler UTROLIG mye, men det hjelper lite når alt vi har av stun snearing skils: er EN stun og i tilleg har den 1min(!) cooldown, + at den har en ranker på 7yards. Alle andre klasser kan stikke av fra oss. Så pala er en av de klassene som burde ha blitt fikset sammen med hunter. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) I 5on5 pvp feks er palas så SINNSYKT gode å ha.. Jeg som warrior og resten av uldaman gruppen min møtte på 6-7 alliance spillere, deriblant 2 paladins. (Selv har jeg en 41 pala som ble for kjedelig å spille, men ante ikke at de var så nytte i smallscale pvp). Jeg mener, det er _ikke_ vits å gå etter paladins siden omtrent tåler evig Dermed kan de stå og denge på deg med deres heller svake melee dmg, Men de kan også heale! xD Edit: Typo Angående det med at shamans purger Seal of Command.. Man fyrer da bare opp den laveste ranken du har av spellen, gjenta for hver purge :> Jeg syntes rett og slett palas suger uten seal of command, ingen dmg! Endret 12. mai 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå