tulling03 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Kan noen hjelpe meg? Se på min side ... Bildet oppe til høyre, med tre søyler, skulle vært plassert helt ute til høyre margen, men jeg får det ikke til. Det ser OK ut i DW, men ikke i IE. Har ikke så mye peiling på HTML og CSS, så jeg takker hvis noen kan hjelpe meg. Edit: skriveleifer Endret 9. mai 2005 av tulling03 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ser OK ut i Opera. Må være IE som føkker på noe måte. Gidder ikke å sette meg inn i koden din akkurat nå, men vet at IE noen ganger tolker margin-right dobbelt. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Det skal vel egentlig være "fysisk umulig" for bildet å stå så langt til høyre i IE, men hvorfor ikke bytte ut <td width="277"><div align="right"> med <td width="277" align="right"><div> ? Prøv det du BTW: Om du først skal satse på CSS-design, så sløyf tabellen og bruk div'er istedet Endret 9. mai 2005 av bosannes Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Det hjalp nok ikke dessverre. Kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å få ett bild rett plassert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå