Tomzern Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei! Kjøpte meg DVD-brenner for en stund siden, men har ikke giddet å bruke den, fordi at jeg får brenne feil HVER gang jeg prøver...ALLTID! har prøvd 5 ganger, og alle DVD'ene gikk til h******...Hva er det som kan være galt da? noen innstillinger? Bruker nero 6... Platene er Commodore DVD-R og brenneren er en Philips DVDr 1640 med dual layer...Har egentlig ikke no særlig peiling på dvd-brenning, men kan da ikke forstå at det skal gå galt hver gang Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Mulig platene dine er av slett kvalitet, prøv noen andre plater. Commodore platene har rykte på seg for å være litt "Mikke Mus" Prøv med Verbatim f. eks. Endret 9. mai 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Commodore platene har rykte på seg for å være litt "Mikke Mus" Hva mener du med det egentlig? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Commodore platene har rykte på seg for å være litt "Mikke Mus" Hva mener du med det egentlig? At de er av slett kvalitet. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 prøver å brenne en imagefil nå, får "kalibreringsområde fullt" som feilmelding før den i det hele tatt har begynt brenneprosessen:( skjer?:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Commodoreplater er ELENDIGE. Til trådstarter : kjøp deg noen skikkelige plater, og forsøk igjen. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 prøver å brenne en imagefil nå, får "kalibreringsområde fullt" som feilmelding før den i det hele tatt har begynt brenneprosessen:( skjer?:S Dette betyr at platene er av så rævva kvalitet at brenneren ikke klarer å finne ut hvordan den skal brenne de Rett og slett. Du kan se om det finnes en firmware oppgradering til brenneren din, men det enkleste er nok å kjøpe noen gode DVD+R plater til denne brenneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå