Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hehe. :!: Prøv å spreng dem mellom tærne. Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hehe dette holdt også jeg på med masse før menn jeg har funnet ut en ny bombe...... Til nyttårsaften kjøper du speedfire på europris (hylere) Tan en bit avispappir, klemm kruttet ut av 5-6 speedfire på avispapiret. bruj luntene fra speedfire til lunte seff gjerne dobbel viss du vill løpe langt først pakk lunta sånn hallveis godt ned i kruttet brett avispappiret stramt sammen, så teiper du på med Duckttape (så stramt som overhodet mulig, helt lufttett ) så er det bare å tenne på håpe på att du har gjort det rette å bare vente på smellet PS..... jeg skall love deg att det smeller hviss du har gjort det rette Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) jeg fikk plutselig så lust til og teste den nye iden min.å ta en sånn lang rull på 2 meter og legge ned i en bøtte og så tenne på og så KABOMMMM Endret 13. mai 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jeg fikk plutselig så lust til og teste den nye iden min.å ta en sånn lang rull på 2 meter og legge ned i en bøtte og så tenne på og så KABOMMMM Det smeller ikke! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe en flaske formfett?Lage et lite bål nå fikk jeg en ny ide og du jalp til. nemlig at du tenner et lite bål og hiver en kruttlap (helst sen stor kruttlap)og så "KABOOOOM" Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jeg fikk plutselig så lust til og teste den nye iden min.å ta en sånn lang rull på 2 meter og legge ned i en bøtte og så tenne på og så KABOMMMM Det smeller ikke! okei har ikke prøvd sjønner du. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kjøp krutt på en sportsforretning, det er rett og slett mye kulere. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) når far min var liten kjøpte han en kruttlapp pistol og borra hull fra skyterøret og inn till der kruttlappen låg og når han skjøt kom det stikkflammer. burde blitt tat av poletiet Endret 13. mai 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe en flaske formfett?Lage et lite bål nå fikk jeg en ny ide og du jalp til. nemlig at du tenner et lite bål og hiver en kruttlap (helst sen stor kruttlap)og så "KABOOOOM" Det smeller heller ikke! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Hvorfor ikke bare kjøpe en flaske formfett?Lage et lite bål nå fikk jeg en ny ide og du jalp til. nemlig at du tenner et lite bål og hiver en kruttlap (helst sen stor kruttlap)og så "KABOOOOM" Det smeller heller ikke! har ikke prøvd det heller skjønner du. Endret 14. mai 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ei jente på skolen min har sniffet formfett.. Hun har ligget i koma i snart 2 mnd. Hold dere unna formfett. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Dette med formfett er faktisk ganske tragisk. En jeg kjenner jobber på båt og når han var ute prøvde han formfett. Det gikk bra men det kunne gått rigtig ille midt ute på sjøen langt fra sykehu ol. Var det ikke en 15åring som døde for noen månder siden? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 noen som vil prøve å tygge kruttlapper? *tyggis med smell i* Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 noen som vil prøve å tygge kruttlapper?*tyggis med smell i* helst ikke Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvordan ser ducttape ut? Er det vanlig tape tape eller sånn stor brun, eller maskeringstape? Gaffa teip!!! se sign. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kjøp krutt på en sportsforretning, det er rett og slett mye kulere. har prøvd.. bare gnist som kjem jo.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Dette med formfett er faktisk ganske tragisk.En jeg kjenner jobber på båt og når han var ute prøvde han formfett. Det gikk bra men det kunne gått rigtig ille midt ute på sjøen langt fra sykehu ol. Var det ikke en 15åring som døde for noen månder siden? Ikke snakk om det.. Anyway, hvorfor sniffe formfett? Står liksom bare og sikler i 30 sekunder jo.. Endret 15. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Dette med formfett er faktisk ganske tragisk.En jeg kjenner jobber på båt og når han var ute prøvde han formfett. Det gikk bra men det kunne gått rigtig ille midt ute på sjøen langt fra sykehu ol. Var det ikke en 15åring som døde for noen månder siden? Ikke snakk om det.. Anyway, hvorfor sniffe formfett? Står liksom bare og sikler i 30 sekunder jo.. Siden det er så utbredt så må man vel få en spesiel rus av det? Godt det er forbudt for mange ungdommer å kjøpe formfett i mange butikker. Zevs "kissa4ever" Endret 15. mai 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Det er ikke formfettet de innhallerer, men drivgassen. Femtenåringen som døde var fra Bærum, Rettere sagt Haslum. LINK Endret 16. mai 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
snapsenslager Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Da jeg var ca 11-12 år satt jeg på rommet mitt natt til 17mai, jeg hadde kjøpt inn masse "knall" og klarte å brette sammen hele 8 ruller, for så å klare å putte alle inn i den lille sylinderformede plastikk-saken de kommer i. Jeg var stolt over resultatet, etter å ha rullet den inn i masse maskeringsteip, la jeg merke til at den manglet lunte. Jeg var moden for min alder men tross mitt intellekt fant jeg ut at å lage hull med lommekniv ikke var en dårlig ide. Jeg gjorde som fortalt og bomben gikk av i hånda/ansiktet mitt, jeg hørte et høyt smell tett etterfulgt av en intens pipelyd. Folka mine fikk meg ned på badet og da jeg fikk et glimt av meg selv i speilet så jeg at det rant blod ned fra det venstre øyet, samt øyenvipper og øyenbryn var svidd av, pluss masse smelta plastikk som satt fast i huden. Håret sto rett opp. Hånda mi var på størrelse med en boksehanske. Jeg endte opp på poliklinisk avdeling og ble plassert i en stol med haken oppå et apperat, som det ble plassert en laserdings foran, og legen brant bort kruttslam inne på øyet. Det ble ikke 17mai tog på meg dagen etter, men det ble to uker med lapp over det venstre øyet, etterfulgt av at jeg måtte kleise på seig ekkel salve i to uker etterpå. Det pipplet ut gamle kruttslam rester ut av huden min i et år etterpå. Ingen varige mèn, utenom litt lysskyhet. Men øynene er ganske røde og jeg angret selvfølgelig på mitt inngrep med lommekniven, Bare en heads up til dere som har en lommekniv. Jeg har brukt knall etterpå, og loven forbyr det, men det er kanskje på gunn av unges uvissthet om hva knall skal kombineres med, f.eks lommekniv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå