bfisk Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ikke så farlig om de IKke ligger i hånd bagasjen da! Nei, du får vel bare problemer med politiet, blir nekta innreise til landet igjen, blir banna fra sånn 30 flyselskaper worldwide ellerno, og får en sak opp mot deg. Så d'ække no stress det! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ikke så farlig om de IKke ligger i hånd bagasjen da! Nei, du får vel bare problemer med politiet, blir nekta innreise til landet igjen, blir banna fra sånn 30 flyselskaper worldwide ellerno, og får en sak opp mot deg. Så d'ække no stress det! Sant det! Men hvor stor sjangse er det for at politiet skal ta deg med kinaputtene i innsjekkingsbagasjen? Tror du ikke dette skjer daglig? Men jeg tror vi slutter denne diskusjonen snart før en moderator kommer og stenger tråden fordi vi diskuterer kinaputter Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Når jeg prøver og lage de "bombene" kommer det bare masse små smell, det er jo kjedelig, kan noen forklare litt bedre hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Feil. Jeg hadde med meg 4 softgun fra tyrkia som jeg sendte med bagasjen hjem til norge. De gjennomlyste koffertene og de sa ingenting. Det var vel den tida det var ulovlig med softgun når man er under 18 år. (er det det ennå?) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 vi pleide å brette rullene og stappe de inni kulepenn-korker... hadde en liten tunnell i et hus rett nedfor der jeg vokste opp.. festet de på veggen inni der og fyrte avgårde.. herregud så det smalt... er sikker på at det var grunnen til at de nå har satt port foran tunellen... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Feil.Jeg hadde med meg 4 softgun fra tyrkia som jeg sendte med bagasjen hjem til norge. De gjennomlyste koffertene og de sa ingenting. Det var vel den tida det var ulovlig med softgun når man er under 18 år. (er det det ennå?) Hehe. Jeg ble stoppa med 2- 9MM softgun(Som er ulovelig i tyrkia!). De bare tok dem fra meg. Og Zippo lighteren min som jeg hadde fylt bensin på(På bomullet). Ble jeg også tatt i fra! Strengt nå på flyet... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Feil.Jeg hadde med meg 4 softgun fra tyrkia som jeg sendte med bagasjen hjem til norge. De gjennomlyste koffertene og de sa ingenting. Det var vel den tida det var ulovlig med softgun når man er under 18 år. (er det det ennå?) Hehe. Jeg ble stoppa med 2- 9MM softgun(Som er ulovelig i tyrkia!). De bare tok dem fra meg. Og Zippo lighteren min som jeg hadde fylt bensin på(På bomullet). Ble jeg også tatt i fra! Strengt nå på flyet... så...trist... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Feil.Jeg hadde med meg 4 softgun fra tyrkia som jeg sendte med bagasjen hjem til norge. De gjennomlyste koffertene og de sa ingenting. Det var vel den tida det var ulovlig med softgun når man er under 18 år. (er det det ennå?) Hehe. Jeg ble stoppa med 2- 9MM softgun(Som er ulovelig i tyrkia!). De bare tok dem fra meg. Og Zippo lighteren min som jeg hadde fylt bensin på(På bomullet). Ble jeg også tatt i fra! Strengt nå på flyet... så...trist... Jeg vet.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Feil.Jeg hadde med meg 4 softgun fra tyrkia som jeg sendte med bagasjen hjem til norge. De gjennomlyste koffertene og de sa ingenting. Det var vel den tida det var ulovlig med softgun når man er under 18 år. (er det det ennå?) Hehe. Jeg ble stoppa med 2- 9MM softgun(Som er ulovelig i tyrkia!). De bare tok dem fra meg. Og Zippo lighteren min som jeg hadde fylt bensin på(På bomullet). Ble jeg også tatt i fra! Strengt nå på flyet... Siden de tok lighteren sendte du de kanskje med håndbagsjen eller? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg kom meg gjennom jeg og Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Når jeg prøver og lage de "bombene" kommer det bare masse små smell, det er jo kjedelig, kan noen forklare litt bedre hvordan jeg gjør det? har du brettet knallet? har du pakket det hardt/stramt med mye tape rundt? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 du bør bruke minst 6 ruller for at det skal bli bra Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Har gjort alt dette her, men får det ikke til og smelle Skal det bli en ball eller skal den være avlang? Vil gjerne lære meg dette Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har gjort alt dette her, men får det ikke til og smelle Skal det bli en ball eller skal den være avlang? Vil gjerne lære meg dette Formet som en kubbe/dynamitt. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 litt oval(rull det rundt en fyrstikk og bruk strikk som lunte Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvis du skal lage bombe så gjør vel svartkrutt og tennveske susen! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det er også morsomt å skrape på dem med neglene. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 jeg vet det man blir svart på fingertuppene etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå