lokeland Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hvor får du kjøpt det (kinaputter)? Vært på grensa (svinesund og nordby), men finner ikke no.. Fikk kjøpt kruttlapper senest igår (skulle ha no til 17. mai) og det var kjøpt på BRIO! Endret 9. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kinaputter er ulovlig i sverige også.... Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du bretter knallrullen på langs med krutt siden på innsiden. Så tar du en klinkekule og surrer den brettede rullen godt rundt kulen.(gjerne bruk flere ruller) Teip hele kulen en runde eller to så du får kruttet godt presset rundt kulen. Gå ut og sleng kulen hardt i bakken og "KABOOOM" men når ble knallruller forbudt? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 kinaputtene kjøpte jeg i Spania. (valencia, benidorm, alicante, torrevieja) Desverre selges dette også ulovelig. (utenom "festdager") Skal ned en måned i sommer. Da er det St.hans og då skal jeg kjøpe MASSE kinaputter! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Desverre selges dette også ulovelig. desverre? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Desverre selges dette også ulovelig. desverre? Desverre siden man ikke får fyre opp og kjøpe lovelig utenom "festdager", "fiesta" etc. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Og alle bryr seg?? ?? Om du ikke bryr deg er det vel kanskje unødvendig å svare? Svarte bare på det han spurte om jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Mente at jeg ikke brydde meg om LOVEN! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Mente at jeg ikke brydde meg om LOVEN! Haha, du er undskylt! Neida, bryr meg ikke om det er lov å fyr opp eller ikke, men det er MYE vanskeligere å få kjøpt da. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg kjøpte mine kruttlapper på brio Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kjøp en pistol. Kruttlapp pistol og spring rundt i oslo og skyt! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Var innom Europris her om dagen og fikk plutselig lyst til å lage en kruttlappbombe. Men nå var plutselig kruttlapper ulovlig Seriøst?! Hva pokker er det så farlig for? Små unger som tar dem opptil øret? Hvordan skal det bli på 17.mai? Gjør ikke meg noe jeg har uansett Kinaputter En jeg kjenner tok en hel rull inni munen og bet skikkelig hardt :!: Det var tider det... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Var innom Europris her om dagen og fikk plutselig lyst til å lage en kruttlappbombe. Men nå var plutselig kruttlapper ulovlig Seriøst?! Hva pokker er det så farlig for? Små unger som tar dem opptil øret? Hvordan skal det bli på 17.mai? Gjør ikke meg noe jeg har uansett Kinaputter En jeg kjenner tok en hel rull inni munen og bet skikkelig hardt :!: Det var tider det... au? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe en flaske formfett? Lage et lite bål Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) kinaputtene kjøpte jeg i Spania. (valencia, benidorm, alicante, torrevieja) Desverre selges dette også ulovelig. (utenom "festdager") Skal ned en måned i sommer. Da er det St.hans og då skal jeg kjøpe MASSE kinaputter! Jeg håper for guds skyld du ikke skal ta fly hjem med en bag full av kinaputter....? Da frykter jeg for at det kan bli en stund til at vi ser deg her.... Endret 10. mai 2005 av Polarbastard Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 kinaputtene kjøpte jeg i Spania. (valencia, benidorm, alicante, torrevieja) Desverre selges dette også ulovelig. (utenom "festdager") Skal ned en måned i sommer. Da er det St.hans og då skal jeg kjøpe MASSE kinaputter! Jeg håper for guds skyld du ikke skal ta fly hjem med en bag full av kinaputter....? Da frykter jeg for at det kan bli en stund til at vi ser deg her.... Hehe, Noe blir det nok. Men skal prøve å begrense meg. Ikke så farlig om de IKke ligger i hånd bagasjen da! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Legg en tre-fire ruller oppå hverandre, legg de på en stein, finn en hammer og slå til. Hadde øresus ei uke etterpå. Endret 11. mai 2005 av johanol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå