Mafiabåss Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre med knallet/kruttlapper mitt, hvordan jeg lager bomber med det hadde vært fint Endret 9. mai 2005 av Ahndyh Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) *Trådstarter har retta feilen* Endret 9. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Tror det også kalles kruttlapper Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 husker dette i fra gamle dager Man tar kruttlappene og bretter dem på langs. Du tar mange ruller og bretter dem sammen som en Dynamitt. Ta tape rundt (stramt) og tett bunn og litt av toppen. Ta litt dopappir og fyr løs! Eller du kan gjøre akuratt den samme brette prosessen og legge det tettt oppi en drops-eske (Ifa, menthol, etc) Legg litt dopappir på toppen. fyr løs! og knallet fyker høyt opp! på høyde med hustak Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Skal man bruke maskeringstape eller vanlig tape? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Brett kruttlapper på langs, surr dem inn i teip, og hiv inn en gummistrikk som lunte. I mine yngre dager laget vi sandslott som vi bombet i fillebiter med sånne saker. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) husker dette i fra gamle dager Man tar kruttlappene og bretter dem på langs. Du tar mange ruller og bretter dem sammen som en Dynamitt. Ta tape rundt (stramt) og tett bunn og litt av toppen. Ta litt dopappir og fyr løs! Eller du kan gjøre akuratt den samme brette prosessen og legge det tettt oppi en drops-eske (Ifa, menthol, etc) Legg litt dopappir på toppen. fyr løs! og knallet fyker høyt opp! på høyde med hustak *mimre* akkurat slik som jeg gjorde det. bare st jeg brukte gummistrikk. Skal man bruke maskeringstape eller vanlig tape? ducktape (funket med meg.) Endret 9. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er nesten det samme hvilken tape man bruker tror jeg. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Brett kruttlapper på langs, surr dem inn i teip, og hiv inn en gummistrikk som lunte. I mine yngre dager laget vi sandslott som vi bombet i fillebiter med sånne saker. Gjorde det en gang, bare at jeg hadde krutt inne i bomben i tillegg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ducktape Duct tape. Det er ikke en andetape. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hehe. Det heter faktisk ducttape (ja, med to t-er og ikke k) Hmm. Ta en hammer og slå på en rull mens den ligger på asfalten Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Hvordan ser ducttape ut? Er det vanlig tape tape eller sånn stor brun, eller maskeringstape? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hahaha der har macgyver vært på besøk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) hahaha der har macgyver vært på besøk. MacGyver om jeg får be.. Edit: Jeg er alene i tråden! *Rasere* Endret 9. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var innom Europris her om dagen og fikk plutselig lyst til å lage en kruttlappbombe. Men nå var plutselig kruttlapper ulovlig Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 HVA!?!?! FY FAEN TA NORSKE JÆVLA LOVER! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var innom Europris her om dagen og fikk plutselig lyst til å lage en kruttlappbombe. Men nå var plutselig kruttlapper ulovlig Seriøst?! Hva pokker er det så farlig for? Små unger som tar dem opptil øret? Hvordan skal det bli på 17.mai? Gjør ikke meg noe jeg har uansett Kinaputter Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kissa4ever: har du kjøpt dem i utlandet? men det jeg lurte på var om du kunne bestille over internett noe sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå