Joachim_F Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Forfatteren, regissøren og spilldesigneren Clive Barker jobber med et nytt grøsserspill i samarbeid med Bloodrayne-skaperne Terminal Reality. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Clive Barker's Undying er et av tidenes mest vellykkede grøsserspill, Utroligt bra spill! Uansett sjanger. I forhold til selve gameplayet er det klart at Demonik vil bli et tredjepersons spill Hmm, ville heller hatt et Undyng 2 spill. Men, men, vi får se. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Synes Undying ble veldig fort bortglemt, noe som er meget synd. Dette spillet var meget bra, og ble meget undervurdert. Satser på at dette vil få mer markedsføring, da. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Clive Barker's Undying er et av tidenes mest vellykkede grøsserspill, Utroligt bra spill! Uansett sjanger. Helt enig, Clive Barker's Undying var et spill som virkelig fikk meg til å grøsse nedover ryggen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 fikk aldri prøvd det jeg. fremdeles vært et forsøk? er blitt så kresen på grafikk, vis jeg ikke spilte det som liten da (noe jeg ikke gjorde) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 har forresten kommet en trailer i dag : http://www.gamershell.com/news/21956.html så litt kult ut. virka litt typisk amerikansk ut men. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Spillet er fullt spillbart enda. Spilte det omgjen etter Far Cry, og eg synest grafikken fremdeles holder mål. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Spillet er fullt spillbart enda. Spilte det omgjen etter Far Cry, og eg synest grafikken fremdeles holder mål. Da skal eg prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg