LowBalls Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) jeg kjøpte min k700i for ca 6 måneder siden, nå syns jeg da at det er på tide med en bruker test av denne tlf;) I Bruk: Den er perfekt i bruk, tastene er veldig gode i bruk, er du en ivrig sms taster er denne tlf perfekt. ingen knirking eller noe plagsome lyder på tastene;) Kamera: Det er OK, kunne vært større "søkeskjerm" men ellers ganske bra. man kan ikke zoome på vga oppløsning (noe som jeg selv syns er litt dårlig) men tar du ned oppløsningen til 328*240 kan mam zoome 2 ganger, og vis man vil kan man ta den ned på 160*120 da kan man zoome 4 ganger (men "søkeskjermen" blir veldig liten) Video: Og ta video med denne tlf er ganske dårlig, man kan zoome 2 ganger, det er ikke så dårlig;) men det blir firkanta ruter når man beveger kamera raskt Telefonliste: Det er en av de mest fyldige og bruker vennlige telefonboken jeg har sett, man kan lagra 5 nr per person. sted, gate nr, land, E-Post, Firma, Postnummer, Informasjon om personen og ved oppringing kan man legge til eget bilde og lyd til personen. Minne: Telefonen har 41 MB innebygd minne (reklamene sier 32 men det er 41) den har dessverre ikke støtte for minnekort, men med så mye internt minne kan man klare seg fint MP3-Spiller: Det er en som en vanlig mp3-spiller, alle de funksjonene de har. man kan ca lagre 9-12 sanger med ca 4 MB på hver sang. Radio: Den har støtte for radio, det er veldig positivt, jeg har ikke prøvd radion så veldig godt, men det jeg har prøvd, så funker den veldig bra Multimedia Meldinger: Det er veldig bra, man kan sende lyder,bilder,Video,kamerabilde, Videooptak, lydopptak. og man kan sende flere elementer av samme for.eks to bilder og 3 videooptak Kommunikasjon: Der er telefonen perfekt. den har Bluetooth, Infrarød, Synkronisering med data, usb-port ved overføring data. så og si alt Internett: ikke så mye og si en at den er veldig bra. Nyttefunksjoner: den har en veldig fyldig kalender. man kan lagre oppgaver, Notater, Tidsur, Stoppeklokke, kalkulator, kodeliste med andre ord: den man trenger. Underholdning: det er et eget program som heter MusicDJ som man kan lage egne lyder (ringetoner) veldig moro faktisk, man kan også spille inn lyd så og si i helt til minne er tomt, og det blir fort en time eller to. Spill: Den er perfekt til spill kjører alt rask med en oppløsing på skjermen på 176*208 blir det veldig bra grafikk. Batteri: det er det negative ved denne telefonen, elendig batteri. ved hyppig bruk spill, kamera osv varer telefonen kun en halv dag ca. og ved kun normal ringing og sending av sms 2-3 dager og for å oppsumere alt: Positivt: Bra telefonliste, Bra kamera, veldig fyldig telefonliste og kalender, Vedig mye internminne, Perfekt ved spillbruk, Nydelig utseende, passe vekt på telefonen Negativt: Dårlig batteri, Ikke støtte for minne kort, lit liten "søkeskjerm", Så for å gi et terningkast 5, anbefales på det sterke! jeg har ikke angra et sekund. Endret 17. august 2005 av alex91 Lenke til kommentar
F828 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Bra test! Er veldig fornøyd med denne selv. Har erfart at batteriet kunne vært bedre, men ikke så ille som du beskriver. Har kjøpt et extra batteri som jeg har i lomma. F828 Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er godt fornøyd med k700i jeg =) Batteriet kunne kanskje vært sterkere, men det har ikke noe å si , for man kan lade telefonen når man sover uansett=) men alex91, Bra brukertest =) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kjempe fin test, dette her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Bra test! EDIT: Du har nevn hvor bra telefonlisten er to(2) ganger. Vet ikke om det er for å understreke poenget, men ville bare si i fra. Endret 10. mai 2005 av SumSar Lenke til kommentar
robot Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Flott test. Har hatt k700i i to måneder og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fin test! FOrnøyd med min K700i jeg også Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 fornøyd med min jeg og. og batteritiden er jo ikke såå dårlig da.. : ) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 fornøyd med min jeg og. og batteritiden er jo ikke såå dårlig da..: ) Bump?? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bump, ja, vi må ha noe å snakke om Har selv bare gode erfaringer med K700i, selv om jeg aldri har fått eie en selv Gir meg fred i sjelen å se at den får terningkast 5, for den er en ordentlig god mobil og bør ikke dysses ned grunnet mangel på 3G, EDGE, megapikselkamera og andre sånne ting Tommel opp for K700i Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Batteri: det er det negative ved denne telefonen, elendig batteri. ved hyppig bruk spill, kamera osv varer telefonen kun en halv dag ca. og ved kun normal ringing og sending av sms 2-3 dager 2-3 dager er ikke så værst ved så hyppig bruk egentlig. Jeg regner dette som god batteritid da jeg er vant med max 2 dager med lite bruk (SX1). Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg er ganske fornøyd med min, men den har litt små taster til bruk ved SMS-skriving, man må finne den riktige måten å holde mobilen på før det blir bra. Dessuten plager det litt at man ikke kan zoome på bilder man allerede har tatt, dette er noe man kan gjøre selv på billigmobilen Siemens C65. Og det er også plagsomt at man ikke kan ta bilder for å bruke til bakgrunn, for man kan ikke ta firkantede bilder. De man kan ta blir det svarte striper oppe og nede på når man bruker de som bakgrunn. Igjen en finesse som man har på C65. Og det mest plagsomme av alt: Den ufattelig kraftige lyden som kommer når man knipser bilder, høres jo nesten ut som et hagleskudd Utenom dette er det en super mobil, og batteritiden er helt grei synes jeg. Skjermen kunne vært litt større, men oppløsningen er i alle fall topp klasse Lenke til kommentar
mellowd Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 var fornøyd med min jeg å. helt til joysticken klikka å den neskta meg å vise bildene mine. fikk ny fra butikk men det varte ikke lenge før joysticken hengte seg igjen. den ville liksom ikke reagere. kjenner flere som har det samme problemet, men også flere som ikke har det problemet. så kan ha noe med bruken å gjøre... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hadde samme problemet som mellowd nevner. joysticken gikk til helvete etter ett år. og 0 knappen sluttet helt å funke. ganske irriterende. har nå en K750, håper ikke den får samme problemet Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Batteriet er svakt i begynnelsen, men etter noen måneder er det kjempe bra. Også nå et år etter. MEN joysticka streiker mer og mer, egner seg ikke til spill eller sms sending... Har allerede fått reparert den 1gang. Nå er den helt umulig, og garantien er gått ut... Dritbra mens den funker da.. Lenke til kommentar
Knewt2 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har hatt min i et år. Min erfaring er .. ALDRI bad med telefonen! Min har begynt å slarke og klikke noe veldig. Joysticken er helt... FU*** opp. Dette har blitt vanlig igjen, men et par uker nå har den vært sånn når jeg plugger i laderen og skal lade kommer denne beskjeden: "Kun lading. Ukjent batteri". Har originalt batteri og lader. Den viste også bare 2 hakk før den var tom for strøm på batteri-styrken som vises på skjermen. Heldigvis har dette blitt normalt igjen nå, Med "Optimal lading" og 5 (eller hva som er vanlig) hakk på strøm-styrke viseren. Batteriet er ok. Jeg bruker den til å skrive noen sms med, ringe, høre MP3, radio, litt spill. Før lada jeg 1-2 ganger i uka, nå er det vel 3. Min har blitt VEEEEELDIG mye treigere på å starte opp når den har vært slått av nå, enn det den var før. Men det mest irriterende på telefonen er joysticken som til stadighet skal "koble ut".. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ok, min erfaring med over et års bruk, og sitter nå med min 2. k700i. Første ting er at den selvsagt ikke tåler så mye støt, iallfall ikke den første k700ien som kom i lomma mi.. den datt i bakken, kanskje 30cm og skjermen døde. neste man har tålt ltit mer heldighvis Batteritiden er så som så.. en hel dag med aktivt bruk og radio klarer den. Joysticken er vel igrunn det eneste jeg må hakke på, siden etter en viss tids bruk begynner denne å få et eget liv. av og til funker den som den skal, men som oftest nå må jeg tvinge den, og prøve mange ganger før den reagerer.. Ellers er det en topp telefon, men joysticken som blir slitt fort trekker mye ned imo. Lenke til kommentar
2B Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 min joystick streiker hele tiden, blir nok en n93 på meg. joysticken lever sitt eget li Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Joysticken min gir avogtil opp når jeg dytter den nedover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå