Gå til innhold

Billig Spille-Pc !

Anbefalte innlegg

:thumbup: Hei! Her har jeg satt opp et billig oppsett til en Spille-Pc som skal brukes til å spille FS2004. Nedenfor har jeg satt opp en liste med fem enkle spørsmål som jeg håper du kan hjelpe meg med å svare på. Ønsker også forslag til enderinger og til kjøp av harddisk på 120-200GB.

1: Passer alle delene sammen?

2: Hva kan jeg forandre for å få en like god pc til samme prisen?

3: Ville du ha brukt 6-7000 kr på denne pc-en hvis du hadde samme budsjett og formål?

4: Er dette bra nok til mitt forbruk?

5: trenger jeg opperativsystem?

Hovedkort

Minne

Skjermkort

Prosessor

Kabinett med skjermkort

Pris: 5870,- uten harddisk og frakt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, operativsystem er helt nødvendig, har du noen gang brukt pc uten windows?

Pc'en ser helt grei ut :thumbup:

her er noen enkle svar:

1: ser sånn ut ja :D

2: tja alt ser ok ut spør du meg

3: en hardware gærning som meg ville nok det ja :dribble:

4: tror det skal holde i bøttevis ja :D

5: operativsystem er som sagt helt nødvendig

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar

Ja, sorry.

Jeg la ikke merke til at det fulgte med PSU, den skulle være mer enn god nok :!:

Men nå som du sier at lys ikke er så viktig for deg har jeg et par visdoms ord :!:

Et kabinett uten vindu "isolerer" støyen mer enn et med vindu, LIANLI har meget fine og lette kvalitetskabinetter, selv har jeg et Tt kandalf kabinett som jeg er kjempe fornøyd med :yes:

her er linker til mitt kabinett: http://www.psdata.no/ps.asp?it=111551&mlevel=070300

og til LIANLI : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070APLUS

eller svart ?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070BPLUS

LIANLI blir litt dyrere da :(

men for all del funker det kabinettet du har funnet fint også (det blir en del billegere i tillegg :D )

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar

etter mine erfaringer høres støyen fra viftene bedre i kabinettene med vindu, enn i dem uten :dontgetit:

men som sagt tror jeg det kabinettet du har funnet skulle funke helt fint det og (det finnes selvfølgelig billigere kabinetter uten vindu enn de jeg viste) :yes:

Lenke til kommentar

Har fra før en bærbar-pc som jeg fikk all nødvendig programvare instalert på før jeg fikk den levert. Med pc-en fulgte det med en uåpnet pakke med windows xp home edition. derfor lurer jeg på om jeg kan bruke denne til den "planlagte" pc-en hvis du skjønner, eller om den bare kan brukes til pc-en som jeg har fra før? :hmm:

Lenke til kommentar

Les annonseringen, den merket les FØR DU POSTER, om bruk av emnefelt i denne kategorien.

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...