sindre2 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei! Her har jeg satt opp et billig oppsett til en Spille-Pc som skal brukes til å spille FS2004. Nedenfor har jeg satt opp en liste med fem enkle spørsmål som jeg håper du kan hjelpe meg med å svare på. Ønsker også forslag til enderinger og til kjøp av harddisk på 120-200GB. 1: Passer alle delene sammen? 2: Hva kan jeg forandre for å få en like god pc til samme prisen? 3: Ville du ha brukt 6-7000 kr på denne pc-en hvis du hadde samme budsjett og formål? 4: Er dette bra nok til mitt forbruk? 5: trenger jeg opperativsystem? Hovedkort Minne Skjermkort Prosessor Kabinett med skjermkort Pris: 5870,- uten harddisk og frakt Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Ja, operativsystem er helt nødvendig, har du noen gang brukt pc uten windows? Pc'en ser helt grei ut her er noen enkle svar: 1: ser sånn ut ja 2: tja alt ser ok ut spør du meg 3: en hardware gærning som meg ville nok det ja 4: tror det skal holde i bøttevis ja 5: operativsystem er som sagt helt nødvendig Endret 9. mai 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Nei, har vel egentlig aldri brukt en Pc uten OS. Men er det ikke integrert strømforsyning med i kabinettet da? Lys er egentlig ikke så viktig for meg.. Kabinett Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Ja, sorry. Jeg la ikke merke til at det fulgte med PSU, den skulle være mer enn god nok :!: Men nå som du sier at lys ikke er så viktig for deg har jeg et par visdoms ord :!: Et kabinett uten vindu "isolerer" støyen mer enn et med vindu, LIANLI har meget fine og lette kvalitetskabinetter, selv har jeg et Tt kandalf kabinett som jeg er kjempe fornøyd med her er linker til mitt kabinett: http://www.psdata.no/ps.asp?it=111551&mlevel=070300 og til LIANLI : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070APLUS eller svart ?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070BPLUS LIANLI blir litt dyrere da men for all del funker det kabinettet du har funnet fint også (det blir en del billegere i tillegg ) Endret 9. mai 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Bråker et kabinett med vindu SÅ mye da hvis man har høy lydd på. Jeg vil ikke tro at dette vil bli irriterende, eller hva? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 etter mine erfaringer høres støyen fra viftene bedre i kabinettene med vindu, enn i dem uten men som sagt tror jeg det kabinettet du har funnet skulle funke helt fint det og (det finnes selvfølgelig billigere kabinetter uten vindu enn de jeg viste) Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Har fra før en bærbar-pc som jeg fikk all nødvendig programvare instalert på før jeg fikk den levert. Med pc-en fulgte det med en uåpnet pakke med windows xp home edition. derfor lurer jeg på om jeg kan bruke denne til den "planlagte" pc-en hvis du skjønner, eller om den bare kan brukes til pc-en som jeg har fra før? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Les annonseringen, den merket les FØR DU POSTER, om bruk av emnefelt i denne kategorien. En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 tja, denne Cden skulle funke helt fint(tror egentlig ikke det er lov å bruke cden på mer enn den ene pc'en den kom med da) Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Litt rart at de sender med en cd når det er ferdig instalert da men... Koster det eventuelt mye for en ny en da? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Grunnen til at de sender med Cd'en er at om du formaterer dataen og/eller må installere windows på nytt skal du ha muligheten til dette. Ta windows koster vel en 1000 lapp? Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Så vil dette si at jeg kan bruke denne cd-en på en annen PC? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Da trådstarter ignorerer anmodning om å endre emnetittel, stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg