Seeking info Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei Jeg har en PC med trådløst kort "SMC EZ Connect Wireless G PCI 54 Mbps" På PCen har jeg 3 brukere. Egen med Adm rettighet + 2 med begrensede rettigheter. Trådløs korter starter på min egen men ikke på de andre uten at de gis Admin rett. Har snakket med SMC support. De kan ikke hjelpe. Har prøvd å endre følgende i oppsett: "Admin tools –Services – wireless zero config til manual" hjalp ikke. Er dette et vanlig proplem eller er det SMC som har dårlig programmvare? Takker for svar. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har du installert drivere til kortet til alle brukerne?? Er dette et vanlig proplem eller er det SMC som har dårlig programmvare? SMC har dårlig programmvare, strevde lenge for å få til å bruke windows sitt system istede. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du kan prøve å forandre rettighetene på mappen som SMC programvaren ligger i. Prøv med å sette "all users" - full controll. Av og til hjelper dette på programvare problemer. Dersom det er driveren som krangler, kan det hjelpe å installere driveren fra de begrensede kontoene som zokra sa. En annen mulighet er å disable SMC sin programvare, og la windows ta seg av tilkoblingen. Altså motsatt av det du har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå