King-Nothing Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Jeg skal ha meg ett videokamera i sommer, men er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. Hva må man kikke etter? Hvilke spesifikasjoner må/burde kameraet ha? Skal kun brukes til amatørfilming. Får en sønn/datter i juni, så den lille krabaten tar nok opp mye av filmen. Så trenger ikke noe Hi-End kamera. Krav: - Har sansen for Sony, men det MÅ ikke være det. - Pris max 8000. - Mini DV. Ut/Inn Ellers er jeg åpen for det meste. Kom med forslag/tips. Har ikke mye peiling på dette, så vil bruke litt tid før jeg kjøper meg ett. Men som sagt vet jeg ikke helt hva jeg leter etter... Edit: Leif... Endret 9. mai 2005 av knothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Er det virkelig ingen som kan anbefale et kamera eller tre til meg? Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg tror du kan bruke de fleste kamera som er å få kjøpt i dag. Sony er et godt kjøp. Lenke til kommentar
philip-74 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei du! Jeg postet lignende spørsmål her rett før deg og fikk noen råd og tips. Etter mye prøving og lesing falt valget på Sony DCR-HC42e. Meget brukervennlig kamera, lett å ha med seg og bra kvalitet! Med alt av tilleggs-utstyr (batteri, veske, minnebrikke, kassetter og forsikring) kom det på 8.000,- Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hvis du vil ha dod stile bilde kvalitet vil jeg godt for Sony DCR_HC90... Den har også bedre film kvalitet... men DCR_HC42e er ikke et dårlig kamera heller da.... Sony CDR_HC90 koster ca 8000kr på Elkjop sin hjemme side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå