Adversary Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 jeg er sjef i WoH om dagen. deilig å kunne gjøre som jeg selv vil, regelene visse andre laga seiler sin egen sjø nå. join WoH om du vil være med i en guild bare for å ha det moro Hvem gidder å joine den guilden? Shh! (Lurer på hva ratinga er på den guilden er nå ) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 ratinga vår er for tiden N/A jeg besto audition for en annen guild i dag, så jeg kan joine den om jeg vil. pluss at jeg har minst et kanskje to alternativer til, så saken er at jeg rett og slett ikke har giddi å bytta enda Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Guildet mitt heter KoN, som står for Knights of Nordby. Det er nydannet, og hvis det er noen som er interresert, så bare si ifra. Vi skal spille GvG aktivt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hadde jeg bare spilt GW og hadde jeg bare hatt en guild der så skulle den hett enten : [bruneBanden] [barneSoldater] [Gatebarn] [suppekj0kken] eller noe... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Og da heter det JoN etter at TAON fjusa med Jarls of Norway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå