Juang Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 TAON - The Army of Norway... All your base are belong to us... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Guilden jeg er med i, og atm er guildleader i, heter Warriors Of Hw [WoH] Jeg er stolt medlem av Warriors of HW cool.gif [WoH] Heiter så mykje som WoH. Warriors of Hardware... whistle.gif Jeg er medlem i WoH new_yes.gif konservativ_woot.gif [WoH] 4life wub.gif Før var jeg i KoS - Knights of Scandinavia, men nå er det wub.gif [WoH] wub.gif for alle penga! [WoH] 4thwin wub.gif Er med i samme guild som de jeg Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Guilden jeg er med i, og atm er guildleader i, heter Warriors Of Hw [WoH] Jeg er stolt medlem av Warriors of HW cool.gif [WoH] Heiter så mykje som WoH. Warriors of Hardware... whistle.gif Jeg er medlem i WoH new_yes.gif konservativ_woot.gif [WoH] 4life wub.gif Før var jeg i KoS - Knights of Scandinavia, men nå er det wub.gif [WoH] wub.gif for alle penga! [WoH] 4thwin wub.gif Er med i samme guild som de jeg så digg Vi eier forumet Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Guilden jeg er med i, og atm er guildleader i, heter Warriors Of Hw [WoH] Jeg er stolt medlem av Warriors of HW cool.gif [WoH] Heiter så mykje som WoH. Warriors of Hardware... whistle.gif Jeg er medlem i WoH new_yes.gif konservativ_woot.gif [WoH] 4life wub.gif Før var jeg i KoS - Knights of Scandinavia, men nå er det wub.gif [WoH] wub.gif for alle penga! [WoH] 4thwin wub.gif Er med i samme guild som de jeg så digg Vi eier forumet We doo Lenke til kommentar
chod Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Deamon Knights (DK) :!: Kanskje ikkje det kulaste namnet, men den kulaste kappa! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Deamon Knights (DK) :!: Kanskje ikkje det kulaste namnet, men den kulaste kappa! As if! Kappa vår eier ^^ Får å holde det her mer on topic - jeg er fortsatt med i WoH Lenke til kommentar
Ib3N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 SuicideKings (SK) straks klar for GvG. (Må bare bli enige vilken øy vi skal kjøpe ) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Mitt Guild heter Heddal Knights [HK], og jeg er eneste medlem laga guildet så jeg kunne designe min egene tøffe kappe Har tenkt til å gjøre dette selv, men må komme på tidenes mest ubrukelige/teite Guildnavn først. Andre kan selvfølgelig bli med, men dette vil i tilfelle bli et Guild uten noen ambisjoner annet enn å ha det gøy foran skjermen med en pils eller fem. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det heter WoH (Warriors of Hw). Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hah, til og med jeg har hatt guild: Protectors of Divinity - men jeg avvikla det til fordel for et annet.. som jeg quitta for et par dager siden. kanskje jeg bare skal re-regge det! GW <3 Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Keepers of Mjollnir [KoM] e nok den beste guilden, liten, men best...!! For de som ikke vet det så er Mjollnir eller Mjøllnir hammeren til Thor. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Keepers of Mjollnir [KoM] e nok den beste guilden, liten, men best...!!For de som ikke vet det så er Mjollnir eller Mjøllnir hammeren til Thor. Ditto.... Keepers of Mjollnir her også, Vant en GvG i går Så stolt Vinner vi en gang til kommer vi inn på Guild Ladder. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Darkness Commanders [DC] Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) *** Endret 30. juni 2005 av N* Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Moi atm: - E/Mo20 Eldan Calmacil - Mo/Me16 Hazno The Healer av Norwegian DeathSquad [NDS] Thank Dwayna, and may Rin forever be in your debt! Edit: Lvl16 Endret 15. juli 2005 av HaZnO Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Norwegian Elite [NoEl], The guild that keeps killing. Vi er 2 medlemmer and counting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå