Maverick of Zoot Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hva heter Guildet du er med i? Eventuelt, hva er det kuleste/feteste/råeste/morsomste/beste Guild navnet du har sett? Lenke til kommentar
OleR Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Kuleste navnet må vel helt klart være Dild Omen. Synd de måtte skifte navn siden det ble sett på som offensive :/ Mitt guild heter Idiot Savants [iQ]. Tror vi kommer til å være ganske høyt på rankingen hvis vi noen gang blir ferdig å grinde skills =\ Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Er med I WoF (Warriors of Faith) Artig det å gå rundt med en ulv som heter "Bisse WoF" En artig liten maskott. Endret 9. mai 2005 av Morfiril Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 min guild heter fortsatt "ukjent" .... Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Mitt eget heter The Council Of Elders [TCOE] Jeg opprettet de under n betaweekend, så nå ser det litt rart ut at en karakter på level 4 har opprettet sitt eget guild. Hvis noen er interessert i å joine er det bare å si fra.. Alle er vellkomne Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er med i The Norwegians! Lite guild, men vi er på stø kurs mot verdensherredømme. Viss noen har lyst til å joine et lite casual gaming guild, så send meg en pm Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Knights in shiny armour heter det jeg er med i Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Lords of valor edit: nå har jeg WoH Warriors Of HW Endret 26. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Warriors of Lesser Faith [WoLF] dannet etter WoF Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 mener jeg har sett wof og wolf før Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg er med i GoV (Guardians of Valhalla) Lenke til kommentar
Fløtepudding Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva heter Guildet du er med i? Eventuelt, hva er det kuleste/feteste/råeste/morsomste/beste Guild navnet du har sett? Norske guild skulle kalt seg noe Norsk. Som feks, Sønner av Norge, Odins Døtre eller Ragnarok eller Tor med Hammaren eller Knyttnevene eller noe. You get the drill. Er det lov å kalle guildet sitt noe på norsk? Jeg har ikke peiling. For å slippe alle som chatter på tysk, italiensk, fransk? Utrolig at Dildo ble forbudt. Med så mange lekre modeller det er i GW, fatter jeg ingenting. Men men. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ascalon Freedom Fighters (AFF).. Europeisk klan Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hellfire Soldiers [HELL] ... og jeg heter SkyMarshal Hellfire Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 The Oblivinators - startet av norske men er en international guild. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har du sluttet?..... I WoF? Du mener ikke det gjør du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå