Nilsen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Genial ide håper det blir bra Btw. noen som vet om det er mulig å koble en bærbar skjerm på en starsjonær pc? joda, ikkenoe problem. les posten om flere skjermer for å se hvordan. søk etter maxivista. Han mener vel at han skal kun ha skjermen, ikke hele laptopen? Men nå må vi passe på at vi ikke kommer helt ut på viddene.. Trådstarter: har du noen bilder? Idene virker bra, men bilder er bedre Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Oooh, nice prosjekt Kan bli morro! Navneforslag: Fading'o'pictures Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 joda, bilder kommer så snart eg får ladet kameraet mitt.... eg har visst mistet laderen noen som har en ekstra lader til canon ixus til overs? dessuten blir det ikke mye bildene før eg få selve ramma, og den kommer vel ca neste mandag. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 laptop+pictures=lapPictures= la'Pictures navn altså Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Post tilferstiller ikkje worklog-regelene. Derfor flytter eg den over til casemod-kategorien. Så når trådstarter begynner på prosjektet (med bilder) kan det opprettes ein ny tråd i worklogs-kategorien. Grunnen til desse reglaner at det ikkje skal ligge ørten ustarta prosjekt som har 500 innlegg med "Når starter du, "komme dette prosjektet i gang eller?" ............ Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 en liten oppdatering, med bilder blir den godtatt som en worklog nå? Ramme 2 Ramme 3 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Den skal bli godtatt som worklog nå Ser bra ut dette, gleder meg til neste update Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Pen ramme! Burde kvalifiseres som worklog nå ja.. BTW: Åssen kamera er brukt? Vakke store kvaliteten.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 nei, dårlig kvalitet på det gitt... er et 5-6 års gammelt webcamera, creative webcam plus. har enda ikke fått ladet ixus'et mitt holder på å skjære i papp for å lage "holder" for selve lcd'en i ramma. bilder kommer Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) da er pappen skåret slik at den passer inn i ramma. var veldig heldig, som du ser på bilde 2 er pappen nøyaktig like høy/tykk som skjermen Papp 2 Endret 13. mai 2005 av nomore Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ser ikke bildene, og det ser bedre ut når du legger ut -tag`ene, istedenfor linker Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 da var støtteramma ferdig. her har du bilde av selve skjermen, støtterammen i papp, og paspaturen. dette er før eg har testet om den passer, om eg har skjært rett *nervøs* Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 da var selve ramma koplett! resultatet ser du under. neste steg er å bygge selve hovedkortet og delene inn en "kasse" og feste denne bakpå. dette ser veldig lovende ut Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå kom bildene ja :bigsmile: Ser bra ut dette, blir en sikker vinner i stua Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 noen som har flere forslag til navn? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Konge opplegg, og stilrent Navn.. vanskelig for å komme på noe akkurat nå ja Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Genial ide håper det blir bra Btw. noen som vet om det er mulig å koble en bærbar skjerm på en starsjonær pc? joda, ikkenoe problem. les posten om flere skjermer for å se hvordan. søk etter maxivista. Han mener vel at han skal kun ha skjermen, ikke hele laptopen? Men nå må vi passe på at vi ikke kommer helt ut på viddene.. Trådstarter: har du noen bilder? Idene virker bra, men bilder er bedre Jepp, var nok det jeg mente ja, tenkte på å bruke en skjerm i siden av kabinettet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Her har det skjedd mye ja, begynner virkelig å ligne på noe! Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er ting stoppet opp her?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå