Øystein.F. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er mange som har venta med lengselsfulle blikk på den frittståande oppfølgjaren til Den Lengste Reisen. Vi fikk audiens hos Funcom, og tok ein nærmare kikk. Les hele artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Håpar dette spillet når opp no da. Fin sniktitt btw, godt jobba. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 damN! gleder meg sykt til det kommer. Håper virkelig ikke Funcom skuffer. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 om dette spillet engasjerer like mye som Den Lengste Reisen, så er dette noe alle burde ha jeg skal i alle fall ha den norske versjonen... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 DLR var meget bra, så eg håpar Drømmefall klarer å følge opp Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Er det like bra som DLR, kjøper jeg det! Lenke til kommentar
PoW Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Gleder meg! Var på Funcom seminar på TG. (fikk beskjed om å ikke nevne noe som ble vist der, så det skal jeg ikke heller) Spillet ser så utrolig bra ut! *Installere Den lengste Reisen* Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Gah! Jeg hadde den norske utgaven av det første spillet, lurer fremdeles på hvorfor jeg lot det følge med da jeg solgte en PC.. Må kjøpe det igjen, tenker jeg. Håper stemmearbeidet er like bra i oppfølgeren (på norsk), for det er virkelig befriende med norske karakterer i et dataspill, særlig når de er så godt gjennomført. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg