deve87 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Når jeg er på nettet så kan musa plutselig fly opp i hjørnet (samma hvem hjørne) å klikke automatisk høyre musetast slik at et vindu åpner seg.. Jeg har tatt windows update.. Men hjalp ingen ting. OS: Win XP PRO. SP2 Norks Compaq nx9010 Mus: PS/2 Endret 9. mai 2005 av Hevley Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Har du sjekket for spyware/cookies? Bruker du Internet Explorer? Kjør en omgang med ad-aware. Prøv evt å slette cookies først: Tools -> internet Options -> general -> Delete cookies Endret 9. mai 2005 av hakrist Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du har vel ikke noen form for smartclick på? Det er en funksjon som gjør at musa hopper ditt det er størst mulighet for at du vil klikke, f.eks om et spørsmålsboks e.l. dukker opp. Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Hmm, det er egentlig en i familien som skulle ha hjelp med en bærebar.. Men jeg fant ikke ut feilen trur jeg.. Tok å diaktiverte den "Onboard musa", så etter det hadde det ikke skjedd. Men jeg vet jo ikke om det hjalp noe, måtte dra derfra. Sletta også Cookies osv. Kan vel si takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå