bluesmaster Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Synest dere at vi skulle fått velge om vi ville ha reklame her på Hardware.no, eller ta den vekk mot betaling som på nettavisen? _________________ Mvh. Bluesmaster RIP Steve Ray Vaughan [ Denne Melding var redigert av: bluesmaster på 2002-07-12 11:49 ] Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 hvilken reklame? er jo knapt merkbar reklamen på hw.no... Men god ide at viss noen synes den er plagsom så burde de kunne betale for og slippe det.... Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 I dag var det utrolig rolig med reklamen, det var rart, HW skal jo tjene penger de og som alle andre. Men andre dager har det vært mer, men jeg synest det er greit, siden nettsiden er så bra Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Reklame. Med en gang folk må begynne å stresse med penger, går ting litt i do. Believe me-. Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Vil bare si jeg er litt skeptisk til slike betalingstjenester.. Ikke fordi det er usikkert osv. men i hovedsak at i det jeg har betalt og registrert meg. Blir jeg nødt til å hver gang jeg skal inn på hw.no begynne å tukle med brukernavn og passord. Synes jeg blir tungvindt. Da bør dere dele opp hw.no, f.eks at nyhetene får alle tilgang til, men at underseksjon; forum, tester, guider ol. blir for bare registrerte.. Jeg popper innom hw.no skummer nyhetene og surfer videre for så å evt. lese gjennom det som er relevant. Da blir det tungvindt å hele tiden måtte logge inn og ut.. DinSide greier seg jo rimelig bra, de har ofte tester, kanskje mindre nyheter men de holder seg. Og de tar seg ikke betalt. Men her vil jeg si reklamen virkelig har tatt av. Spesielt den schwære midt i artikkelen rett etter ingress.. fysj. I tilegg til at test-"cella" fra før er svært liten i størrelse blir det bare plunder og tungvindt. (Men ikke værre en login og betaling!) _________________ Christian @ Rikardo Web: http://www.chrisrik.tk Mail: [email protected] <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: rikardo på 2002-07-12 11:57 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: rikardo på 2002-07-12 11:59 ] Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Ja, det er greit, og bruktmarkedene kunne dere tatt litt betalt for, ikke så enormt masse, men slik at dere har råd til å gjøre siden enda bedre :smile: Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Å ta betaling syns eg blir for dumt. Da er det nok flere og flere som går over til andre forum som er gratis. Folk overlever litt reklame på sidene! :smile: Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Reklame er helt greit så lenge det ikke er popup- vinduer. Jeg har selv klikket på Komplett sine "Ukens tilbud" noe jeg sjelden gjør ellers. lqpl Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Reklame er som luft. Det er nødvendig, men du legger ikke merke til dem... pop ups er små anfall av hoste. bruk x'en oppe i hjørnet. Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg synes vi skal slå et salg for Hardware.no! Hva med å trykke på en av komplett.no's reklamebannere når vi skal handle noe hos komplett aliikevel (bare et eksempel:-). HW får sikkert en prosent eller to av prisen på varen... Andre forslag som vil gjøre denne diskusjonen uaktulell? Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Det skal jeg gjøre nå når jeg skal bygge en ny maskin... Støtter hardware fullt ut... Lenke til kommentar
Toset Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Behold reklamen, men ikke begynn med pop-ups! Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Dette betalings-greiene er jo bare tull.. ER DET SÅ FORDØMT IRRITERENDE MED REKLAME AT DERE IKKE KLARER Å LEVE MED DET!?!? hvorfor begynne å kødde og styre med betaling bare fordi burken begynner å hoppe når man scroller? Kanskje det blir litt bedre "stoff" på HW.no hvis det blir betalingsmulighet, men blir det veldig merkbart? Er det ikke bra nå også da? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 På en annen nettside (www.flightsim.no) som har mange brukere og stort forum begynte det og bli mye reklame, store bannere og store "midtside" annonser, webmasteren der laget en "juleinnsamling" for nettstedet hvor folk kunne donere penger. Det var faktisk enorm etterspørsel etter en slik innsamling, og webmasteren nølte litt i starten fordi han ikke likte slike innsamlinger til en non-profit tjeneste. Det var faktisk enormt mange som donerte en slant og. Så hvorfor ikke kjære hw.no webmastere, ha en innsamling hvor spesielt interiserte kan donere en slant? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 12:02, KjellM skrev:Å ta betaling syns eg blir for dumt. Da er det nok flere og flere som går over til andre forum som er gratis. Folk overlever litt reklame på sidene! :smile: Dette forumet vil jo fortsatt eksistere. Det er ikke snakk om å gjøre Hardware Norge til noen betaltjeneste. Det er snakk om å få en reklamefri(med flere tester osv) i tillegg. Altså bare et ekstratilbud til de som ønsker det. Hardware Norge vil fortsette å eksistere slik vi kjenner siden i dag. Hvis du går inn på Nettavisen.no - hvor mye merker du til at den finnes i en reklamefri versjon også? Ikke mye nei. Slik vil det bli (trust me, reklamefri versjon kommer) også med HW.no Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Reklame er helt greit så lenge det ikke kommer pop-ups eller sånne digre som krymper etterhvert og drar hele siden med seg oppover Lenke til kommentar
strmor Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 13:02, KidComa skrev:Reklame er helt greit så lenge det ikke kommer pop-ups eller sånne digre som krymper etterhvert og drar hele siden med seg oppover Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Heyhå. Reklame er digg. Takk for meg. :wink: Har ikke.no imot reklame. Bare ikke sånne diiiigre greier midt i artikler. Det er bare så ufattelig latterlig. Og jeg syns, personlig, at folk som lager reklame-bannere, burde lage dem sånn at de var BRA. Litt eyecandy. Ikke sånn som PCutstyr.no, som lager møkk-stygge møkk-reklamer. Sikkert en hemma tolv-åring som har lagd. (Prater stygt. Kan få kjeft.) Jeg liker bare at ting er litt småpent å se på. Og en reklame BØR være pen. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: KidComa skrev (2002-07-12 13:02):Reklame er helt greit så lenge det ikke kommer pop-ups eller sånne digre som krymper etterhvert og drar hele siden med seg oppover Enig! Pop-Ups er noe ekle saker og alt annet som lager lyder og beveger seg... grøsser av tanken... Husker jeg skvatt så jeg nesten hoppet i stolen min når jeg var på Digi en gang. Plutselig var det en brum brum lyd fra Telenor Internett der.. Jeg som hadde høytalerne på maks holdt på å vekke alle i huset... Problemet er at det er svært hard konkurranse i markedet og det er flere som kjemper som samme annonsepengene. Til nå har vi sagt konsekvent nei til alt av Pop-ups o.l. Problemet er når de andre nettsidene sier ja til det... Da får de avtalene og dermed pengene. Du ser sikket problemet... Jo mer jeg tenker på det jo mer har jeg lyst på en reklamefri versjon av HW. Klart at ikke alle vil bruke den, men jeg skal i alle fall det :smile: Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Noen som har noen statistikker på hvor manger som er registrert i forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå