Gå til innhold

Korte spill ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er noen av dere som husker Ultima VIII Pagan så er det ett eksempel på at spill som bare er herlig langt spill. Husker at jeg tenkte "nå må jeg nærme meg slutten" og så finner jeg ut at jeg har gjort ferdig 1/4 av spillet. Rett og slett nydelig. Tror faktisk jeg må spille det spillet igjen. Skikkelig hærlig okkult jævelskap :grin:

* Sensurert signatur *

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-01-27 19:51 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

grunnen til at nye spill som som Q3, Red Faction og andre ikke har noe serlig lang singleplayer er jo svært grei! de satser på multiplayer brukere!! er det ikke klart? Q3 kan man jo ikke akkurat si har noe singleplayer. det er jo liksom bare botter. Gamle spill som Half-Life og andre har jo singleplayer, av den enkle grunn, da var markedet for singleplayer stort!

Lenke til kommentar

Spillene blir for korte, fordi folk spiller på for lett vanskelighetsgrad (eller at spillet er for lett). Hvis det blir skikkelig vanskelig, må du snike mye mer, og spille mye mer taktisk. Dermed blir det en større utfordring, og spiller tar lengre tid å spille igjennom.

Lenke til kommentar

Dere som klager over for kort spilletid; dere bør kanskje vurdere å begynne å spille rpg spill? Baldur's Gate o.l. Der har man gjennomsnittlig 400 timer spilletid i singleplayer.

Dette er min mening:

RPG=singleplayer

FPS=multiplayer

(kanskje litt RTS i multi også)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Max Payne var jo bare HÅPLØST lagt opp.

Runda det på et par dager fordi jeg ikke fikk lov å velge annet enn "lett" vansklighets grad før jeg hadde runda det. Første brett på neste vansklighets grad er jo omtrent like vanskelig som de siste på lett (som forøverig var VELDIG lette spør du meg, hadde forventa mer motsand).

Vanskligste med Max Payne var jo å treffe den hersens vaieren på slutten gjennom gitteret.

Også var det BRÅ slutt. Skulle likt å vite hva som skjedde.

Forøverig er jeg enig med mye som blir sagt her, spillene blir lagt opp for online spilling, og de blir korte fordi de er lette. Men Max Payne faller jo utenom begge disse, det er bare det at det ikke alltid er like gøy å runde et spill to ganger på rad.

Lenke til kommentar

ja, kvalitetsspill er sjeldne. jeg har runnet max payne engang, gidder ikke å gjøre det igjen. men fy **** hvor kult det er enda, spiller med mods, og de er nytt friskt blod til spillet. kungfu modden er helt rå, prøv den dere som er lei max payne.

blue shift var utrolig lite, runnet det på en kveld... kvalitetsspill som half life og starcraft er sjelden vare...

Lenke til kommentar

Heisann.

KOmmentar til Max Payne: Den stiller vanskelighetsgraden etter hvor "god" spilleren er. Er spilleren "god" blir automatisk motstanderne "bedre". Vanskelighetsgraden stiller seg altså kontinuerlig gjennom spillet. Dette er egentlig genialt lagt, men det fungerer nok ikke hele tiden som d skal.

Selv var jeg veldig fornøyd med Max Payne :wink:

Lenke til kommentar

Vel, HL:Blueshift var altfor kort! (etter HL og OF så var det jo skamfult kort :evil: )

Max Payne...ikke av de verste, men kort for det.

Ellers, for å nevne noen spill av "akseptabel" lengde: :razz:

Project I.G.I (håper 2'ern blir minst like kul!)

NOLF (har ikke runda det enda,men det beror mer på min latskap tror jeg... :oops: )

Operation Flashpoint (genialt spill, og nå er det jo kommet en ny campaign, "Red Hammer")

Hidden & Dangerous

Crimson Skies

Og, selvfølgelig :razz: Rogue Spear med alle add-on's

(The Sims også, iflg. dama...hun blir aldri ferdig med å bygge hus sier hun... :wink: )

Lenke til kommentar

Jeg kom igjennom Red Faction på 2 dager,

Max Payne på 3 dager og RCTW har jeg ikke spillt mer enn 1 dag og har allerede kommt lengre enn halvveis.

Jeg likte veldig godt Project IGI og kan nesten ikke vente til 2ern, som jeg forøvrig skal vere med å teste i mars:).

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...