johna Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Satte i mitt nye Asus Gf4 Ti4600 igår,, fikk hjerteklapp etter jeg kjørte 3dmark2001se og fikk 5380poeng..?? På mitt gamle overklokka Gf2 pro fikk jeg 5310..omg.. Merkelig var også når jeg starta powerstrip så detecta det kortet, og gpu speed til 145mhz, minne til 297mhz.. WTF..? Er det mulig at noen gamle drivere henger igjen og lager krøll? Eller på tide med en format.. Noen som har opplevd lignende?.. Håper det kan fikses uten formatering da jeg ikke har tid til det akkurat nå.. :smile: Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Sørg for at nyeste chipset driver og skjermkort drivere er installert. Hent fra nettet, ikke fra medfølgende cd. I tillegg så mistenker jeg at powerstrip versjonen din er gammel, da kan man lett få sånne rare resulater på f.eks klokkehastighetene. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Sørg for at nyeste chipset driver og skjermkort drivere er installert. Hent fra nettet, ikke fra medfølgende cd. I tillegg så mistenker jeg at powerstrip versjonen din er gammel, da kan man lett få sånne rare resulater på f.eks klokkehastighetene. Lenke til kommentar
johna Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Ehm, ja den er vel litt utdatert :/,, Har installert driver v29.42, og chipsetdrivern,, tabben kan vel være at powerstrip kanskje tvinger skjermkortet ned på den hastigheten eller?.. Vis ikke er vel en format veldig aktuell ja.. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 hi J. Post resten av systemet ditt. Kanskje det er lette at se hvorfor du har så darlig ytelse. Har sjølv 10705 med samme kort og ingen OCing. Hilsen, Lenke til kommentar
johna Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 legger ved signatur nå.. Kjører med antialiasing4x på og ant.filtrering på. Men ytelsen skal da ikke ramle så mye fordet.. Btw,, trenger jeg refreshfix med de nyeste driverne? Lenke til kommentar
AJH Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Du kjører 4X FSAA ao anistrophing filtering... Dette er jo noe som du ikke bør kjøre mens du kjører 3Dmark, da dette suger kraften ut av selv et GF4 Ti4600... Prøv uten de to da bør det også hjelpe... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 legger ved signatur nå.. Kjører med antialiasing4x på og ant.filtrering på. Men ytelsen skal da ikke ramle så mye fordet.. Btw,, trenger jeg refreshfix med de nyeste driverne? --- *humre* :smile: (Ikke ta det vondt) Men, ytelsen faller DRAMATISK med 4x antialiasing. Og anti.filtrering gjør det enda verre! Du har helt fin ytelse da! Fantastisk faktisk etter normen :smile: Hilsen kjello2 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 johna, kvitt deg med powerstrip. avinstaller det og wipe vekk filene fra disken. det har en egen demonisk evne til å tukle med systemet. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Har du satt opp AGP Speeden til 4x? Kanskje det har noe ä si.. Stär sikkert pä 2x fra det gamle kortet! Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Johna Sett på Fast writes i bios og se om det hjelper! _________________ AOpen AK 77 plus DDR AMD XP 1600+ 2X APACER 256 DDR ASUS Geforce 4 TI 4400 128DDR IBM 30GB dtla Chiefteck Midi BLÅ [ Denne Melding var redigert av: complex4517 på 2002-07-12 18:05 ] Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Unnskyld for å være så barnslig, men: HAHHAHAHAHHAHAHHAHAH ! Det er det eneste jeg kan si. GF4 Ti4600 = Gf2 Pro hHAHAHHAHAHHAH Lenke til kommentar
Delux Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 drit i via drivere og drit i AMD for den saks skyld Sett på fast write i beosen............det fuker fett Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Delux Det er ikke bare Fast writes som teller vet du som anti aliasing teller mye! og drivere. Lenke til kommentar
johna Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Takk for mange innfall,, men fant ut at powerstrip måtte fjernes med neglefil for at det skulle funke igjen.. Honnør til han som sa det.. :smile: Uansett gled jeg pent over 10000 nå,, 8678 med 4xAA og AS-filter.. litt bedre ja.. hehe.. Vel,, et siste spørsmål,, hvilken driverversjon funker med refreshfix? Eller noen som har en annen fix for denne buggen latsekkene i nvidia ikke greier hoste opp,, Mon tro flygebiler kommer først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå