Straydog Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg sitter koplet til en D-Link-router (Dl-604) sammen med 3 andre maskiner. Jeg lurer på om det finnes et nettverksprogram eller lignende som kan dele linjehastigheten (2048-linja til telenor) slik at alle maskinene får lik nedlastningskapasitet (512kps). Jeg har sjekka oppsettet i D-link-routern, men finner ingen lignende funksjon der. Noen som har noen forslag? Er dette i det hele tatt gjennomførbart? Lenke til kommentar
EMM386 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du kan installere NetLimiter på hver enkelt maskin, men da er du avhengig av at ingen endrer innstillingene etterpå. http://www.netlimiter.com/ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Eller å kjøre opp ClarkConnect på en "server"/gammel pc og dele hastigheten via den. CC er også gratis, men man trenger 2 nettverskort i pcen dog. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Ok, skal prøve ut begge - tror det blir enklest med CC... takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå