Blast3r Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har et POV 6800 Ultra kort PCI-Express et kort som jeg er meget fornøyd med, den har ett lite problem og det er at når jeg spiller WoW (World of Warcraft) blir nevnte kortet innihampen varmt. Tenkte derfor kjøpe en vifte til skjermkortet mitt. Har tenkt kjøpe følgende kort, men lurer på om denne passer til PCI-E? Det står jo ingenting på microplex om AGP eller PCI-E. AC skjermkortkjøler,VGA Silencer NV5, r2 - FX 6800 (GT, Ultra) [ http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSNV5 ] Har lest litt rundtomkring på diverse andre hw sider at man bør kjøpe kjølepasta og ta bort den gamle som sitter på? Er denne bra nok: Arctic Silver 5 Termisk Pasta, XL [ http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASAS512G ] Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg tenker og på ny kjøler, men vil ikke ha NV5... For min del, blir det nok denne siden den tydligvis kjøler ENORMT bra.. Skal også kjøpe med Arctic Silver 5, som vel er noe av det beste som er å få tak i (eller? ) Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 har ikke testet kjølern til nvidia kortene, men ati silencern som jeg bruker til mitt x800xl kort er nydelig kjøler svært bra,t.o.m minnebrikkene, er lydstille og du for faktisk med en liten tube med as5 med på kjøpet (jeg fikk det vertfall) Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 NV5, r2 passet like a glove til mitt Club3D 6800Ultra PCI-E hvertfall. Skal passe til alle, men man vet jo aldri Lenke til kommentar
Blast3r Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Da går jeg for den, kan da neppe være stooor forsjell på 6800 ultra pci-e kort. Kommer tilbake med rapport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå